bonifacy napisał(a):Pierścienie by padły ot tak pyk i już ich nie ma ? A jakieś symptomy ich padnięcia ? Stopniowe zwiększenie zużycia oleju np. ? Stopniowy spadek mocy silnika ?
Bikey132 napisał(a):Kopcił na biało (dużo dymu), drżał podczas jazdy, nie miał w ogóle mocy i gasł na wolnych obrotach.
Typowy objaw spalania oleju, który może być spowodowany zapieczonymi pierścieniami nam tłokach. Opróćz UPG oczywiście, którą wykluczyliśmy, ponieważ nie ubywa płynu.
bonifacy napisał(a):A jakieś symptomy ich padnięcia ?
Czy coś się działo wcześniej, to już musisz zapytać raczej nie mnie... Ja tylko piszę, co może być powodem i co można najtaniej wykluczyć. Sprawdzić, czy pierścienie się zapiekły to koszt paru złotych. Chyba warto je wykluczyć? Wtryskiwacze? Też koszt paru złotych.
Nie wiem, co ty być robił, ale gdyby to auto trafiło do mnie, to bym sobie to sprawdził jako pierwsze. Roboty dosłownie na kilkanaście minut, łącznie z myciem rąk...Wszak to dużo tańsze i krótsze w diagnozie niż turbo...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...