Samochod 17-23 tys

18 Paź 2018, 13:47

Witam forumowiczów, jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o samochody. Od paru dni czytam forum ale znalazłem wiele sprzecznych informacji, dlatego postanowiłem założyć swój temat. W chwili obecnej posiadam polo rocznik 99. Więc już całkiem leciwe, rdza go co prawda nie łapie ale 44 konie to za mało dla komfortowej jazdy. Przechodząc do rzeczy poszukuje samochodu w budżecie 17-23 tys. Zależy mi na tym żeby auto było jak najmniej awaryjne, i nie miało zbyt wielkich problemów z rdzą. Samochód będzie pokonywał około 1200-1500km miesięcznie. Z tego około połowę w trasie a połowę w mieście lub wioskach. Dobrze jakby jeszcze samochód nadawał się do przeróbki na LPG. W skrócie szukam rozsądnego,nie awaryjnego samochodu. Jakby jeszcze był tani w utrzymaniu byłbym wniebowzięty. Liczę szanowni forumowicze że pomożecie mi z wyborem, i dzięki waszej pomocy znajdę autko które posłuży mi 8-10 lat. Serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Donsiu
Nowicjusz
 
Posty: 7

18 Paź 2018, 17:11

Renault Megane III 1.6 110 koni. Całkiem udany samochód, silnik bardzo podatny na LPG w bezwypadkowym egzemplarzu raczej bez problemów z korozją.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

18 Paź 2018, 17:51

Jeśli nie zależy Ci na osiągach a jedynie na niskich ksoztach eksploatacji i dużej bezawaryjnośc w perspektywie 10 lat to ja tu widze tylko VAG'a
23tys pozwoli na zakup Golfa 5 lub Seata Leona 2 z silnikami 1.6 8V MPI silnik idealnie pracuje z gazem i nie ma praktycznie z nim zadnych problemów, w tym budzecie znajdzie sie spokojnie 2008/2009 rocznik z niskim przebiegiem i praktycznie idealnym stanem wwnetrza.

jeśli chcesz cos wiecej wiedziec o takim aucie to pytaj gdyz jestem uzytkownikiem Leona 2 od 2 lat.
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1449
Zdjęcia: 20