Samochód dla początkującego, 3tys

24 Wrz 2014, 22:10

Witam, około miesiąc temu zdałem prawo jazdy i przymierzam się teraz do kupna swojego 1 samochodu, jako, ze jestem jeszcze uczniem to nie mam do dyspozycji zbyt dużej sumy i za 3tys chciałbym zakupić jak najbardziej stabilny, niekoniecznie mocny samochód.

czego oczekuje? obowiązkowo benzyna+lpg oraz hatchback. dobrze by bylo, gdyby samochod mial rownież conajmniej 75 koni oraz 1,3 silnik tak, żeby było czuć, że to w ogóle jeździ, ale bez przesady. najlepiej wersja 4/5 drzwiowa.
co byście mi w tej cenie polecili?
spodobał mi się rover 214 si, nawet znalazłem w tej cenie, ale podobno w razie jakiejś awarii jest drogi w naprawie a ja chce samochód jak najtańszy w eksploatacji. co mi polecicie? honda civic 6 również jest fajna, ale w tej cenie raczej nie kupie sprawnego modelu. proszę o jakieś dobre rady :D

w gre wchodzą tylko samochody z województwa kujawsko-pomorskiego
kupa123
Nowicjusz

Auto: nie mam

24 Wrz 2014, 22:36

Umiesz korzystać z funkcji szukaj? W ciągu ostatniego tygodnia takich tematów przewineło sie mnóstwo..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Wrz 2014, 16:20

Zobacz na to
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Lexus LFA - nieznana historia legendy
    Lexus LFA, wyprodukowany w limitowanej serii liczącej tylko 500 egzemplarzy supersamochód, zaledwie w kilka lat od wejścia na rynek zyskał status legendy. Niezwykła jest również historia powstania tego modelu. ...
    Dobry wzrok to podstawa naszego bezpieczeństwa na drodze!