Samochód do 10 tysięcy

Samochód do 10 tysięcy

02 Lip 2012, 20:03

Witam, nazywam się Kuba i przyszedł czas na pierwszy samochód, mam 18lat, a jestem zupełnie zielony w świecie samochodów, praktycznie nigdy się nimi nie interesowałem (co innego motocyklami :wink: )

Przejrzałem rożne fora, posty i nadal nie jestem usatysfakcjonowany tym co znalazłem...

Mianowicie, nie jestem "dużą" osoba, 75kg/180cm, a wiec wielkość samochodu nie gra roli. Głownie przykuwam uwagę do wyglądu pojazdu, jak do parametrów; po prostu lubię to co ładne, przyjemne dla oka, nie lubię kanciakow, byle nie rozpędzał się przez 10 kilometrów i nie pil jak smok. Nie mam jeszcze "swojej rodziny", wiec nie zwracam uwagi ani trochę na samochód pod tym względem, będzie mi on potrzebny jedynie, aby dojechać do sklepu, pracy, czasem wypady za miasto, może od święta większe dystanse do 1000km... Ostatni samochód, który wpadł mi w oko to Ford Cougar, Dodge Intrepid/Neon, Mitsubishi Eclipse... Mój budżet to max 10-11tys, nie więcej, myślę, ze w role także wchodzi szerszy wybór alfa romeo, czy tez fiatów, mieszkam blisko dealera FIAT, gdzie jest podpięty alfa romeo + komis.

Z gory dziekuje za poswiecony mi czas
Marzocchi
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 10 05 2012

Re: Samochód do 10 tysięcy

03 Lip 2012, 11:17

Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5
Prawo jazdy od: 09 06 2013
Auto: brak

Re: Samochód do 10 tysięcy

03 Lip 2012, 16:05

... Podoba mi sie, dziekuje za propozycje, poczekam jeszcze na wiecej, ale w wolnej chwili wybiore sie do komisu alfy i obejrze go z bliska
Marzocchi
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 10 05 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ogniwa paliwowe Toyoty zasilają budynki Ogniwa paliwowe Toyoty zasilają budynki
    Dążąc do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla związanej z działaniem firmy, Toyota uzupełniła system zasilania zakładu Honsha w prefekturze Aichi o pionierskie rozwiązanie wykorzystujące stacjonarne wodorowe ogniwa paliwowe. ...