Auto do 7 tysięcy bez gazu lub diesel do 9 tysięcy

21 Lis 2016, 02:18

Witam
Jestem nowy i trochę zielony jesli chodzi o auta. Dlatego też zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Mianowicie chce kupić auto które:
-cieszy się bezawaryjnością;
-przewidywany czas uzytkowania poł roku;
-auto oczywiście tylko i wyłącznie sprowadzane, gdyż takie nie odczuły jeszcze polskich dróg;
-zniżek nie mam wcale więc poluję na silni maks 1,8
-przede wszystkim ekonomiczne!
-przebieg tak do 180 tysi;
-jeśli samochód benzynka to do 7 tysięcy gdyż planuję zagazować i obniżyc koszty użytkowania;
-lub jeśli deisel to do 9 tysięcy i taki którego spalanie będzie się trochę różniło od kosztów spalania gazu na 100km;

Typy samochodów, które udało mi się wyróżnić to:
-fiat stilo, preferencja 3 drzwiowy ale może byc 5 drzwiowy;
-renault megane 5 drzwiowy;
-ford fiesta VI w dieslu gdzie spalanie ponoć 5l;
-ford focus 3 lub 5 drzwiowy;

To by było tyle jeśli chodzi o mnie :) teraz proszę o Waszą opinię i doradzenie czy dobre propozycje? która lepsza? może macie coś innego na myśli? byłbym także wdzięczy za jakies konkretne propozycje a otomoto lub też cenne uwagi w momencie wskazania mnie przykładowo: "wg stilo, ale szukaj takiego z... w tej cenie".

Serdeczne dzięki, za jakąkolwiek pomoc, wskazówki i inne!

Pozdrawiam Wszystkich! :D
Mifol
Początkujący
 
Posty: 64
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
0

21 Lis 2016, 09:15

Mifol napisał(a):-auto oczywiście tylko i wyłącznie sprowadzane, gdyż takie nie odczuły jeszcze polskich dróg;

Samochody z zagranicy są zazwyczaj droższe niż w Polsce więc nie wiem jak to zrobisz przy tym budżecie.
Mifol napisał(a):-przebieg tak do 180 tysi;

Głupi wymóg przebiegu.
Mifol napisał(a):-cieszy się bezawaryjnością;

Nierealne w starszym samochodzie.

A jeżeli chcesz diesla ze względu na spalanie to wiedz że paliwo to niejedyny koszt utrzymania samochodu z silnikiem diesla.
velcapone
Aktywny