Samodzielny montaż blosa LPG II gen.

14 Sty 2015, 15:45

Witam,
Posiadam bmw e34 z silnikiem m20b25 ( 2.5 12V 170KM ) Silnik zadbany, po remoncie głowicy jednak mocy znacznie ubyło przez instalacje gazowa II gen. na mikserze.
Jako, że w poprzednim samochodzie bmw e30 z tym samym silnikiem miałem zamontowanego blosa dzięki czemu nie odczuwałem żadnych strat mocy chciał bym mieć go i w obecnej e34.
Czy montaż blosa jest na tyle prosty, że wykonam go sam?
Trochę czytałem już na ten temat, pozornie wszystko wydaje się banalnie proste jednak przyznam szczerze, że trochę boje się grzebać przy LPG.
Ma ktoś może jakieś doświadczenia w tej materii? jakieś przydatne rady?
Wiadomo, że montując blos wywalam mikser i ten zawór dawkowania gazu, silniczek krokowy gazu różnie to z resztą nazywają. Pytanie czy zostawić klapkę antywybuchowa?
Ile mniej więcej sam montaż blosa będzie mnie kosztował u gazownika?
pozdrawiam.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

26 Sty 2015, 23:19

zacząć trzeba od tego że bloss jest przy naszych przepisach nielegalny,
po 2 w blosie do regulacji tzw gwizdka trzeba mieć troche praktyki i wiedzy,
po 3 zastanów sie nad sekwencją
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nyck de Vries dołącza do TOYOTA GAZOO Racing
    Holender Nyck de Vries będzie nowym zawodnikiem TOYOTA GAZOO Racing. 25-latek będzie pełnił rolę kierowcy testowego i rezerwowego w zespole startującym w mistrzostwach świata w wyścigach długodystansowych (FIA WEC) do końca ...
    VW up! GTI z silnikiem o mocy 85 kW/115 KM
    Volkswagen wprowadza na rynek nowego up!-a GTI – model o niewielkiej masie własnej, z mocnym silnikiem, sportowym zawieszeniem i typowymi wyróżnikami aut GTI na nadwoziu i we wnętrzu. up! w wersji GTI dostępny ...