Seat ibiza 1.4 benz- dlawienie sie

seat ibiza 1.4 benz- dlawienie sie

27 Mar 2014, 08:03

witam, zanim zaczne chce powiedziec ze wiem ze sa takie juz tematy ale zaden konkretnie nic nie wniosl do tego.
mam problem z seatem ibiza 2 1.4 benzyna rok 1996 silnik adb
od pewnego czasu mialem tak ze w trakcie jazdy spadaly mi obroty silnika, zazwyczaj gdy dawalem na luz badz hamowalem. od soboty tj. 22.03.2014 mam problemy z odpalaniem auta, tzn probuje go odpalic ale nie reaguje na nic, dopiero za dziesiatym badz dwudziestym razem zalapauje i obroty silnika skacza z gory na dol i gasnie. bylem u znajomego mechanika wymienilismy swieczki bo i tak dwie byly spalone, wymienilismy wczoraj czujnik halla i teraz lapie za 4 razem tzn odpala silnik, jednak gdy mu chce dac troche gazu zaczyna gasnac. jak sie auto nagrzeje to pozniej odpala i jezdzi praktycznie bez problemu, wiec mam tu pytanie do Was co to moze byc? przepustnica odrazu mowie nie jest zapchana bo tez to sprawdzalismy, ostatnio co zrobilem to tankowalem na statoilu i mylem auto na myjce cisnieniowej, pozniej pojechalem do domu , z domu na ognisko do znajomych i pozniej po ognisku zaczely sie jaja wlasnie z autem (to sie odbylo rowniez w sobote :))

cewka zaplonowa w tym aucie rowniez byla wymieniana ale z jakis rok temu, nie wiem czy to ma znaczenie, ale wole to napisac.
moze lipne paliwo? a moze cos innego;/ nie wiem prosze o jakies porady i sliczne dziekuje za udzielone odpowiedzi.
yoke02
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 Mar 2014, 07:53
Prawo jazdy od: 0- 0-2011
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: seat ibiza 2
Silnik: 60km 1.4 benz
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: seat ibiza 1.4 benz- dlawienie sie

27 Mar 2014, 09:54

Kable świece i filtr paliwa oraz powietrza sprawdzałeś?
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2202
Rejestracja: 21 Sty 2010, 19:20
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: seat ibiza 1.4 benz- dlawienie sie

27 Mar 2014, 18:28

Tak temat juz rozwiazany. Czujnik temperatury jest zwalony. Kolega kazal odpiac ten czujnik jak nie odpali za pierwszym razem. Odpiolem i zapalil odrazu ... Gdy go podpinalem po 20sec zaczal sie dlawic i zgasl. Dopiero po pewnym czasie z odpietym czujnikiem zalapal . podpiolem go i moglem ruszyc ;)
yoke02
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 Mar 2014, 07:53
Prawo jazdy od: 0- 0-2011
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: seat ibiza 2
Silnik: 60km 1.4 benz
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

Re: seat ibiza 1.4 benz- dlawienie sie

27 Mar 2014, 18:29

Po za tym pisalem ze swieczki zostaly wymienione heh ale dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam
yoke02
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 Mar 2014, 07:53
Prawo jazdy od: 0- 0-2011
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: seat ibiza 2
Silnik: 60km 1.4 benz
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla - ponad 40 milionów sprzedanych egzemplarzy Toyota Corolla - ponad 40 milionów sprzedanych egzemplarzy
    5 września Toyota Motor Corporation (TMC) poinformowała, że łączna światowa sprzedaż modelu Toyota Corolla, najpopularniejszego samochodu świata, przekroczyła w lipcu 40 milionów, osiągając 40,01 miliona sztuk. To ...
    Przyciemniane szyby w samochodzie - przepisy i normy, a komfort Przyciemniane szyby w samochodzie - przepisy i normy, a komfort
    Kierowcy często poszukują rozwiązań, które zwiększą komfort użytkowania samochodu. Na rynku dostępny jest szeroki wachlarz możliwości, pozwalających na modyfikację samochodu. Jedną z możliwości, po którą sięgają ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI