Sedan do 40 tys

13 Kwi 2019, 17:01

Dzień Dobry,

Rozglądam się za nowym autem, szukam jakiegoś fajnego sedana do 40 tyś.

- 40% trasa / 60 % miasto
- nie oczekuje jakiejś super dynamiki, jestem raczej spokojnym kierowcą, także wole oszczędniejszy samochód
- żeby nie był jakoś mocno problematyczny
- w miarę młody rocznikowo

Auta, które mi się podobają
- Peugeot 508
- Renault Laguna III Coupe

Niestety oba mają raczej silniki diesel, nie wiem czy obawiać się ich przy moich przebiegach

Jakiego sedana polecicie do 40 tyś?
kasyhai994
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Lantra
Paliwo: Benzyna + LPG

13 Kwi 2019, 18:47

Benzynka byłaby lepsza, do tego raczej kompakt niż klasa D, niższe spalanie i młodszy rocznik.
Ja jak brałem lancera miałem podobne parametry jazdy i wybierałem jeszcze między Elantrą i Fluence, wszystkie z wolnossącymi 1,6.
Wszystkie te auta są bardzo przestronne, a wygrał Lancer przez wygląd i postrzeganie marki.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3680
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Dobre Miasto
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

13 Kwi 2019, 19:06