Silnik 1.9TDI rwie pasek klinowy

22 Lut 2009, 16:13

Od jakiegoś czasu rwie mi pasek klinowy w moim aucie (silnik 1.9TDI audi VW ). Wymieniłem pasek na nowy i po przejechaniu około 400KM znów na pasku pojwiają się ślady niszczenia....tak jak by go ścinało z jedenj strony. Jaki może być powód?
______________PRECZ Z [ *F*O*R*D*A*M*I ]_________
miszarus
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Miejscowość: zachodnio-pomorskie
  • 22 Lut 2009, 18:21

    Jest jakiś zadzior na kółku pasowym tylko musisz znaleźć na którym i ścina pasek lub sam pasek może być wadliwy.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    22 Lut 2009, 20:09

    No i jeszcze sprawdz czy napewno koła są symetrycznie naprzeciwko siebie!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8631
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    22 Lut 2009, 21:33

    a od czego ten pasek czy przypadkiem nie jest od wspomagania kierownicy
    Suzuki Jimny
    Mitsubishi Outlander
    Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
    macpaw5
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 663

    23 Lut 2009, 12:21

    sprawdz napinacz
    shrek19791016
    Początkujący
     
    Posty: 125

    23 Lut 2009, 16:47

    Mialem ostatnio golfa 4 ktoremu pasek zerwalo i byla to wina wolnobiezki na kolku alternatora :(
    hot-garage
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 116
    Miejscowość: Górny Śląsk
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jak skalibrować alkomat?
      Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...

    24 Lut 2009, 19:18

    U mnie też się tak stało w Peugeocie, i była to wina złego napinacza (nie z tego modelu!!!). Dodatkowo ciężko mi kierownica chodziła, bo ten pasek był też do pompy wspomagania i klimatyzacji, i przy włączaniu klimatyzacji silnik na chwilę jakby przydławiało.
    Peugeot 306 Break 1,9D 1999
    QASIAS
    Nowicjusz
     
    Posty: 12
    Miejscowość: Bytom

    03 Lut 2010, 18:18

    Witam Serdecznie.
    Musisz sprawdzic czy rolka napinajaca w/w paska nie jest krzywa. Jezeli jest:
    1. Musisz ja zmienic.
    2. Wymienic wolnobiezne kolko alternatora ( Kolega juz o tym wspomnial)
    3. Ja sprawdzilbym rowniez viskoze - ma ona takze duzy wplyw na pasek klinowy.

    Sorry ze nie powitalem sie w powitalni:(
    Zdrow, i napisz co bylo.
    KristoffD
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: Belfast