Skoda felicia/honda civic V, lub inny samochód do 7500 zł

skoda felicia/honda civic V, lub inny samochód do 7500 zł

09 Cze 2009, 22:00

Witam,
Mam 21 lat, rok temu zdałem 'prawko'. Do tej pory jeździłem samochodem ojca -Lanos wersja sx. Postanowiłem kupić coś dla siebie, kwota którą dysponuje to 7500 zł. Samochód głównie potrzebuje jako środek transportu na uczelnie, chciałbym żeby nie zawiele palił oraz był możliwie mało awaryjny. Moją uwagę przykuły 3 auta, mianowicie:
skoda felicia z silnikiem 1.3 (58 KM) Rok produkcji: 1999, 118 000 km za 6900 zł
Honda Civic V coupe z silnikiem 1.5 (90 KM), Rok produkcji: 1996, 205 000 km także za 6900 zł, lub rover 400
Co o tym sądzicie ??
barthas88
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 09 Cze 2009, 21:42
Miejscowość: Leszno

09 Cze 2009, 23:07

oczywiście polecam Ci honde ten samochod ma cos w sobie :P

zaletami nie grzeszy :P niska awaryjność silnika ,kultura pracy,elastyczny i dynamiczny...hmmm tak dynamiczny ale ze startem nie ma takich wrazen ale rozwin obroty do 4k to szybko zmienia sie zdanko :D
łatwe we wrzucaniu miekkie dobrze umieszczone i precyzyjne mowa oczywiscie o skrzyni biegów :P ślicznie sie ja prowadzi dobrze sie trzyma jezdni..dobra amortyzacja i oczywiscie czesci latwo dostepne ogolnie rzecz biorac jest tani i w eksploatacji i jedzeniu :)
posiada również wady,nalezne vteci jedzą wiecej to oczywiste sa podatne na korozje słaba izolacja i sa usterki z elektryką ale co sie wymaga od starego auta
Z resztkami tchu...
<3 civic <3 DOHC VTEC <3
TOLEDO
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 250
Rejestracja: 12 Mar 2007, 22:15
Miejscowość: Warszawa - Marysin

10 Cze 2009, 09:04

Bierz roverka. Felicja dla emeryta. Civic V gen opatrzony i często zajeżdzony
NFSU9
Aktywny
 
Posty: 327
Rejestracja: 26 Paź 2006, 12:29
Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km

Ja

10 Cze 2009, 13:00

Też z tych autek wybral rowerek bo jest najbardziej dynamiczny niezależnie od silnika.
kacperuszek
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 10 Cze 2009, 07:45
Miejscowość: Bydgoszcz

10 Cze 2009, 14:23

ja bym wybral civica a czemu macie stereotyp ze fela dla emeryta?? Wiadomo ze duzo ich jezdzi wlasnie u emerytow ale u mnie na wiosce jest synek ma 20 pare lat i dostal auto po rodzicach i sobie jezdzi i sie nie przejmuje i wogole pare razy widzialem calkiem fajne felicje po tuningu wiec nie mowcie ze tylko dla emerytow. barthas88 a co bys powiedzial na lanosa??
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34289
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

10 Cze 2009, 15:17

rover 400 z tego co teraz widzę w dobrym stanie niestety przekracza mój zasób finansowy :/
Lanosa 1.6 sx ma mój ojciec, który sporadycznie pozwala mi go sobie 'pożyczyć' ehh auto w sumie niczego sobie jak za te pieniądze ale jednak wolałbym coś innego.
Raczej skusze się na Felicje ponieważ można kupić nie drogo z małym przebiegiem z 99r. nie bitą, serwisowaną z kompletem wszystkich dokumentów. A z tymi Civicami V to różnie bywało jak sprawdzałem w cenie Felicji miałem Civica V sprowadzonego, bitego w przeszłości co starannie zresztą starają się ukrywać sprzedający, przebieg około 250 000 km. i to jeszcze zdarzyło mi się, iż parę było po cofnięciu xD, rocznik 95/96 w sumie z niepełną historią i przyszłością xD więc już sam nie wiem, ale raczej Fela nie byłaby taka zła, a co wy sądzicie ?? może coś innego do 7500 zł ??
barthas88
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 09 Cze 2009, 21:42
Miejscowość: Leszno
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tajemnice układów kierowniczych Tajemnice układów kierowniczych
    Układy kierownicze stosowane w modelach ŠKODY to zaawansowane zespoły różniące się budową, ale stające przed tymi samymi wyzwaniami: komfortowym i precyzyjnym prowadzeniem, oszczędzaniem paliwa oraz bezpiecznym ...
    Kalkulatory motoryzacyjne Kalkulatory motoryzacyjne
    Czy opłacalny jest montaż instalacji LPG do samochodu? Czy warto i po jakim czasie jej koszty się nam zwrówcą. W pozostałych kalkulatorach przeliczycie jednostki mocy, prędkości, ciśnienia czy też momentu obrotowego.

  • 10 Cze 2009, 15:30

    przykladowo
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    10 Cze 2009, 16:34

    Zainteresowal bym sie Roverem-Skoda zazwyczaj ma o niebo gorsze wyposazenie,Civic mimo wszystko ze udany samochod to czesto jest zajechany no i koroduje.Co do korozji to w Skodzie bedzie to glowna tylna klapa bagaznika w w Hondzie nadkola
    Honda Civic V 1.5 101 KM-93'
    Renault Safrane 2.0 12V 132 KM-94'
    Rover 218 TD 1.8 88 KM-94'
    Rover 216 GTi 122 KM-93'
    Obecnie Rover 600 SDi 2.0 105 KM
    Pawkaz
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 413
    Zdjęcia: 15
    Rejestracja: 01 Maj 2009, 19:29
    Miejscowość: Warszawa
    Przebieg/rok: 7tys. km
    Auto: Rover 600 SDi
    Silnik: 2.0 SDi 105 KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999
     
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      S2020005