Skoda Felicia problem po wymianie radia

Skoda Felicia problem po wymianie radia

08 Maj 2018, 13:03

Cześć. Mam problem z moją dzielną felicją :/ Chodzi o to że po wymianie radia z chińskiego "no name" na blaupunkt brighton 170bt świeci się kontrolka od świateł postojowych i coś piszczy a radio zupełnie nie reaguje na wciskanie któregokolwiek przycisku . Dodam że przed tym chińskim radiem było jakieś stare JVC i działało poprawnie. Proszę o rady :) .
Patrykf
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 08 Maj 2018, 12:57
Prawo jazdy od: 20 11 2016
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Skoda Felicia
Silnik: 1.3 68 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Skoda Felicia problem po wymianie radia

09 Maj 2018, 12:20

Zakładam, że masz tam kostkę ISO i po prostu wypiąłeś jedno radio i podpiąłeś drugie :) Najprościej będzie sprawdzić prawidłowe podłączenie kabelków do tej kostki. Tu masz schemat schemat-kostki-iso-podlaczenie-przewodow-vt100672.htm

Patrykf napisał(a):świeci się kontrolka od świateł postojowych i coś piszczy a radio zupełnie nie reaguje na wciskanie któregokolwiek przycisku
Być może jest podłączony kabel od podświetlenia panelu przy włączonych światłach. Sprawdź pozycje 5 i 6 z tego schematu na kostce zasilającej. Pozostałe tez warto sprawdzić czy są podłączone prawidłowo.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6800
Zdjęcia: 3348
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny
    Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny – Toyota Corona – sierpień 1973. Już od lat 30. XX wieku samochody posiadały wskaźniki i lampki kontrolne informujące kierowcę o poziomie i ciśnieniu oleju, poziomie ...
    Land Cruiser 3.0 D-4D Powerboost Land Cruiser 3.0 D-4D Powerboost
    Land Cruiser 3.0 D-4D Powerboost rozwija moc 225 KM (o 35 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 500 Nm (w zakresie 1700-2800 obr./min., o 80 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Charakterystykę ...

  •