Słupki a fabryczne zgrzewy

Słupki a fabryczne zgrzewy

20 Sie 2014, 20:59

witam, zauwazylem na tylnym slupku w miejscu fabrycznych zgrzewow delikatne zapadniecie sie lakieru, lecz po pomiarze miernikiem w tym miejscu wykazuje ze lakier jest oryginalny, tak tez miernik wskazuje na calej dlugosci slupkow, czy jesli samochod bylby poskaldany z cwiartek, to w miejscu spawow na slupkach bylaby wyzsza grubosc lakieru? czy taka sama jak oryginal?
rpw_2005
Nowicjusz
 
Posty: 39
Rejestracja: 02 Paź 2010, 11:51
Miejscowość: PL
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Alfa Romeo 166
Silnik: 2.5 V6 24V
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Słupki a fabryczne zgrzewy

07 Lis 2014, 08:49

Może miernik Cię w konia robi?
Kiedyś tak miałem, dopiero później kupiłem dobry miernik z sondą i okazało się, ze ten zwykły czasem przekłamywał. Mam Prodig Tech i teraz wszystko jest ok.
ZibiZ
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 03 Paź 2014, 14:31
Auto: Audi
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ferrari F40 - trzy centralnie umieszczone końcówki wydechu Ferrari F40 - trzy centralnie umieszczone końcówki wydechu
    Jak przystało na prawdziwą legendę motoryzacji, Ferrari F40 również imponuje wyjątkowym wydechem. W tylnej części samochodu znajdziemy jego trzy końcówki. I co ciekawe, nie wszystkie odpowiadają wyłącznie za ...
    VW up! GTI z silnikiem o mocy 85 kW/115 KM VW up! GTI z silnikiem o mocy 85 kW/115 KM
    Volkswagen wprowadza na rynek nowego up!-a GTI – model o niewielkiej masie własnej, z mocnym silnikiem, sportowym zawieszeniem i typowymi wyróżnikami aut GTI na nadwoziu i we wnętrzu. up! w wersji GTI dostępny ...

  •