Słupki a fabryczne zgrzewy

20 Sie 2014, 20:59

witam, zauwazylem na tylnym slupku w miejscu fabrycznych zgrzewow delikatne zapadniecie sie lakieru, lecz po pomiarze miernikiem w tym miejscu wykazuje ze lakier jest oryginalny, tak tez miernik wskazuje na calej dlugosci slupkow, czy jesli samochod bylby poskaldany z cwiartek, to w miejscu spawow na slupkach bylaby wyzsza grubosc lakieru? czy taka sama jak oryginal?
rpw_2005
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: PL
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 1.6 8v MPI 105km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

07 Lis 2014, 08:49

Może miernik Cię w konia robi?
Kiedyś tak miałem, dopiero później kupiłem dobry miernik z sondą i okazało się, ze ten zwykły czasem przekłamywał. Mam Prodig Tech i teraz wszystko jest ok.
ZibiZ
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Audi
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak skalibrować alkomat?
    Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...
    Sprawność kierowcy - co o niej decyduje?
    Statystyki wypadków bezlitośnie pokazują konsekwencje ludzkich błędów. Budowane z myślą o ochronie kierowców pojazdy, a nawet specjalnie projektowane drogi, które mają wybaczać uczestnikom ruchu ...