Słupki a fabryczne zgrzewy

Słupki a fabryczne zgrzewy

20 Sie 2014, 19:59

witam, zauwazylem na tylnym slupku w miejscu fabrycznych zgrzewow delikatne zapadniecie sie lakieru, lecz po pomiarze miernikiem w tym miejscu wykazuje ze lakier jest oryginalny, tak tez miernik wskazuje na calej dlugosci slupkow, czy jesli samochod bylby poskaldany z cwiartek, to w miejscu spawow na slupkach bylaby wyzsza grubosc lakieru? czy taka sama jak oryginal?
rpw_2005
Nowicjusz
 
Posty: 31
Rejestracja: 02 Paź 2010, 10:51
Miejscowość: PL
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Alfa Romeo 166
Silnik: 2.5 V6 24V
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Słupki a fabryczne zgrzewy

07 Lis 2014, 07:49

Może miernik Cię w konia robi?
Kiedyś tak miałem, dopiero później kupiłem dobry miernik z sondą i okazało się, ze ten zwykły czasem przekłamywał. Mam Prodig Tech i teraz wszystko jest ok.
ZibiZ
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 03 Paź 2014, 13:31
Auto: Audi
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    VII edycja Summer Cars Party 2013 VII edycja Summer Cars Party 2013
    7-8 września odbędzie się kolejna siódma już edycja największego show motoryzacyjno- muzycznego w Polsce. Niesamowita liczba fanów SCP, która w 2012 roku sparaliżowała na wiele godzin ruch w Katowicach ...
    Koniec świata odwołany! Rozpoczęła się epoka MINI Koniec świata odwołany! Rozpoczęła się epoka MINI
    Koniec świata odwołany. Czas na zabawę! W wielu krajach Ameryki Środkowej, takich jak Meksyk czy Gwatemala, 21 grudnia 2012 odbyły się huczne uroczystości na powitanie nowej ery. Data pochodzi ze źródeł historycznych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      S2020005