Sluzbowe paliwo

sluzbowe paliwo

06 Lip 2007, 00:07

jezeli ma ktos sluzbowe auto i duzo nim jezdzi, to dostaje tez zwrot kosztow paliwa. i do tych osob mam pytanie: zdarza Wam sie wliczac w te sume takze tankowanie prywatnego wozu? tylko szczerze, szczerze! :D
konjo
Nowicjusz
 
Posty: 45
Rejestracja: 13 Lut 2007, 12:04

Re: sluzbowe paliwo

06 Lip 2007, 11:13

No ba, a coś Ty myślał? Chyba wszyscy tak robią!!!
Fire Crow
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 623
Rejestracja: 28 Gru 2006, 17:00
Miejscowość: Ipswich

Re: sluzbowe paliwo

06 Lip 2007, 13:42

no i dlatego tyle firm korzysta z systemow kontroli kierowcow takich jak bp plus
crazyman
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 05 Cze 2007, 18:11

Re: sluzbowe paliwo

06 Lip 2007, 14:31

A te systemy da się bardzo łatwo oszukać, wiem, bo sam pracuję na stacji paliw.
Fire Crow
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 623
Rejestracja: 28 Gru 2006, 17:00
Miejscowość: Ipswich

Re: sluzbowe paliwo

06 Lip 2007, 17:13

to mnie zaciekawiles. opowiesz, w jaki sposob oszukac karte paliwowa? moze przyda mi sie ta informacja ;D
crazyman
Nowicjusz
 
Posty: 27
Rejestracja: 05 Cze 2007, 18:11

Re: sluzbowe paliwo

06 Lip 2007, 17:51

Bardzo prosto! Najczęstszy sposób to podjechać samochodem służbowym, nalać do zbiornika i do kanistrów, a potem płacić kartą paliwową. I wszystko napełnić szybko, jak jeden zbiornik :P Jest jeszcze parę innych... Ale to tylko zależy od jakości systemu kontrolnego :P Najczęściej wszystko da się oszukać.
Fire Crow
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 623
Rejestracja: 28 Gru 2006, 17:00
Miejscowość: Ipswich
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    "Najlepsze samochody 2013 roku" i trzy zwycięstwa dla BMW
    Nowe BMW serii 3 jest sprzedawane dopiero od lutego 2012 roku, jednak już teraz przejęło prowadzenie w klasie średniej premium. BMW serii 5 już po raz trzeci z rzędu znalazło się na pierwszym miejscu w klasie wyższej średniej. ...
    Volvo wprowadza zmiany w modelach S80, V70 i XC70 Volvo wprowadza zmiany w modelach S80, V70 i XC70
    Nowe elementy karoserii i wnętrza, zmiany mechaniczne, redukcja zużycia paliwa to tylko niektóre ze zmian, jakie nastąpiły w modelach S80, V70 i XC70. Dodatkowo znajdzie się w nich system sterowania pojazdem Sensus ...

  • Re: sluzbowe paliwo

    07 Lip 2007, 11:40

    Fire Crow napisał(a):Bardzo prosto! Najczęstszy sposób to podjechać samochodem służbowym, nalać do zbiornika i do kanistrów, a potem płacić kartą paliwową. I wszystko napełnić szybko, jak jeden zbiornik :P Jest jeszcze parę innych... Ale to tylko zależy od jakości systemu kontrolnego :P Najczęściej wszystko da się oszukać.


    Nie pisz nic bo to pewnie jakiś "racjonalizator" od zarządzania flotą w jakiejś firmie.
    Premii mu się zachciewa.
    Jeżeli się mylę...ale chyba nie...to sorry
    Garet
    Początkujący
     
    Posty: 85
    Rejestracja: 25 Lut 2007, 00:51
    Miejscowość: Z prowincji ;)

    Re: sluzbowe paliwo

    28 Lip 2007, 15:00

    Nie powinienem tego pisać ale swojego czasu jak miałem własne auto to tak a nawet jak byłem biedny jak mysz kościelna to handlowałem paliwem.Na wakacje sie pojechało .Nikt do mnie by sie nie przyczepił bo rocznie robie ponad 200tys.km służbowym samochodem. Samochód prywatny sprzedałem bo wystarcza mi służbowy .Ale teraz wole nie ryzykować.
    Łukasz789
    Aktywny
     
    Posty: 453
    Rejestracja: 24 Sty 2007, 19:04
    Miejscowość: Kraków
     
    • Warto przeczytać
    • Men's Day - Drift
      Moto Piknik - Olsztyn/Dajtki 2009
      Rage-Race 2010 - będzie szybciej, mocniej, więcej
      Wiesmann GT MF5, coupe, dziewczyny