Sportowy do 180tys Zł

Sportowy do 180tys Zł

09 Lis 2007, 11:34

Witam!

Mam zamiar kupić sportowy samochód do 180tys zł. Musi mieć powyżej 200KM i musi być szybki (conajmniej 210km/h)
przyspieszenie też musi byc dobre (najwymżej 9s)

Nie mam dzieci więc może być 2 osobowy:)

Najlepiej by było gdyby miał dobre przyspieszenie i miał dużą prędkośc maksymalną.

Z góry dzięki
Pozdrawiam
I liked car
Terver
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 22 Lip 2007, 11:49

Re: Sportowy do 180tys Zł

09 Lis 2007, 11:54

Witam:)

Za tą kaske możesz kupić lepszy samochód:)

Tutaj kilka propozycji:D


CLK 500 Avangarde
[link wygasł]

Porsche 911 Carrera
[link wygasł]

Chevrolet Corvette C6 V8 TARGA
[link wygasł]

Porsche 911 996-CARRERA 4 OPTIC GT 2
[link wygasł]

Audi TT 3.2 Quattro
[link wygasł]

To troszke droższe BMW Z4 M Coupe
[link wygasł]

Gdybyś znalazł dodatkowe 20tys to weź to:)
Dodge Viper
[link wygasł]

Subaru Impreza WRX STI
[link wygasł]

Nissan 350 Z
[link wygasł]

Maserati
[link wygasł]

Mitsubishi Lancer LANCER EVO IX
[link wygasł]

Peugeot 407 Sport Automat 2.7 HDI
[link wygasł]

Ford Mustang Shelby
[link wygasł]

BMW M3
[link wygasł]

Ford Mustang GT
[link wygasł]

Subaru Impreza STI 2006
[link wygasł]

Opel Speedster Turbo
[link wygasł]

Dodge Viper
[link wygasł]

Za tą kaske masz dużo sportowych samochodów spełniających twoje oczekiwania:)

Myśle że pomogłem:):):)
.::Pozdrawiam::.
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3020
Zdjęcia: 449
Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
Miejscowość: Poznań

Re: Sportowy do 180tys Zł

09 Lis 2007, 12:32

Tak sie zastanawiałem nad Imprezą albo Lancerem.

ale teraz widzie, że jest pełno lepszych samochodów.

Podoba mi sie bardzo ten Vipep do którego trzeba dopłacić.
Tez Corvetta,Porsche Carrera GT2, MAseratti i 350Z.

A wiesz może ile taki Viper ma spalanie??Jak sie szybko jeździ.
Wiedziałem, że można kupić Porschaka, ale żeby GT2

Może znasz parametry tych samochodów??

Vipera, GT2, Corvetty i 350Z

Bym był badzo wdzięczny
Pozdrawiam
I liked car
Terver
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 22 Lip 2007, 11:49

Re: Sportowy do 180tys Zł

09 Lis 2007, 12:43

Taki Viper Przy szybkiej jeździe ma spalanie ok 35l na 100km:)

Oto parametry Corvetty
[link wygasł]

Oto 350Z
[link wygasł]

a Vipera niewiem ale też dużo:):):)

.::Pozdrawiam::.
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3020
Zdjęcia: 449
Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
Miejscowość: Poznań

Re: Sportowy do 180tys Zł

09 Lis 2007, 15:22

Ford Mustang GT :D

Gdybym mial takie mozliwosci i duzo kasy naczej nie pytał bym co sobie mam kupic tylko wybrał to co mi sie podoba:P
VW Bora 2003r 1,9TDI PRawo Jazdy kat.: B,C
voltman
Nowicjusz
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 Lis 2007, 12:29
Miejscowość: Jelcz-Laskowice

Re: Sportowy do 180tys Zł

09 Lis 2007, 15:32

No Stary masz tyle ofert ze szok, Master Endrju podał ci takie auta że szok, dużo i bardzo treściwe (jego styl, Chwała Mu Za To :) ). teraz wszystko zależy od twojego wyboru. ale przemyśl BMW M3 i Corvette C6 V8 TARGA ma ten charakter w sobie :d i nie częsty widok Corvetty w Polsce :D nawet tak dużo nie spal, mniej niż Viper ale jak dasz pełną moc to możesz być zaskoczony :D, BMW kupisz i zostanie ci troche na paliwo i ubezpieczenie 8)
Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika
 
Posty: 609
Rejestracja: 14 Paź 2007, 09:22
Miejscowość: Rembrige
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    10 lat gwarancji na baterie samochodów hybrydowych Toyoty 10 lat gwarancji na baterie samochodów hybrydowych Toyoty
    Toyota wprowadza specjalny program serwisowy, pozwalający przedłużyć ochronę gwarancyjną dla nowych i dotychczasowych posiadaczy pojazdów hybrydowych marki Toyota, wyposażonych w akumulatory niklowo-wodorkowe (NiMH) ...
    Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia? Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia?
    Wjazd na ośnieżone i oblodzone wzniesienie może być niebezpieczny. Ostrożność jest jak najbardziej wskazana, ale wielu kierowców rozumie to jako wolne podjeżdżanie pod górę. Jednak w tym przypadku przy zbyt ...

  • Re: Sportowy do 180tys Zł

    09 Lis 2007, 17:23

    No dzięki endrju zastanawie sie nad corvettą i viperem:)
    a powiedz jak moge dać Ci pochwałę??
    I liked car
    Terver
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Rejestracja: 22 Lip 2007, 11:49

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    09 Lis 2007, 17:27

    Puchacz napisał(a): Master Endrju podał ci takie auta że szok, dużo i bardzo treściwe (jego styl, Chwała Mu Za To :)

    heh dzięki

    Terver w prawym górnym rogu wiadomości przy cytuj
    Endrju
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3020
    Zdjęcia: 449
    Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
    Miejscowość: Poznań

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    10 Lis 2007, 12:47

    Witam. Corvetta Będzie spalała o wiele mniej bo ma ona V8 SmallBlock A w Viperze siedzie V10 jednak kwestie Vipera bym przemyslał.. Ma sporo Lepsze osiągi od Corvetty... I z tego co wiem w Viperze są wykorzystane Nowocześniejsze technologie.. Za Dodgem przemawia też że jest ich tu bardzo mało i na pewno będzie zwracał na siebie uwage :)
    V6 rox
    Death Angel
    Początkujący
     
    Posty: 178
    Rejestracja: 28 Lip 2007, 08:47

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    12 Lis 2007, 09:28

    Może kolego sedan Opel Vectra OPC 280 KM v-max: 257km/h
    Powiem jeszcze ze jest to 5 pod wzgledem predkosci najszybszy sedan
    Servis Calibra
    mikas24
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 222
    Rejestracja: 15 Maj 2007, 08:11
    Miejscowość: Zawiercie

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    12 Lis 2007, 11:35

    jakbym dysponował taką kwotą to chyba bym łyknął porsche jakieś albo lancera :P - no bo jeśli ma się taką kasę na auto, to raczej nikt nie martwi się kosztami napraw itp.
    a tak swoją drogą - skoro szukasz auta, to zgłoś sie do zakupu kontrolowanego na tvn turbo - znajdą Ci jakieś auto, dokładnie przebadają itp.
    Zapraszam do odwiedzania bloga, na którym piszę.
    anarchoman
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 72
    Rejestracja: 06 Lis 2007, 11:29
    Miejscowość: Łódź

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    12 Lis 2007, 11:45

    jak wyżej Dobrym pomysłem moze być Porsche ale co do Lancera.. za te pieniądze bedzie coś lepszego.. :)
    V6 rox
    Death Angel
    Początkujący
     
    Posty: 178
    Rejestracja: 28 Lip 2007, 08:47

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    12 Lis 2007, 19:21

    Radze nissana 350Z , audi TT , albo troche dołóż i kup Porsche Cayman albo honde S-2000.
    Reptile
    Nowicjusz
     
    Posty: 33
    Rejestracja: 12 Lis 2007, 19:00
    Miejscowość: Września

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    18 Lis 2007, 14:46

    a moze mazda RX-8 tania i ładna:
    [link wygasł]
    silnik 1.3 i 200 koni fabrycznie :)

    toyota supra tuning.600 koni + podwójne turbo i podtlenek azotu :)
    [link wygasł]

    Pontiac Firebird Formula 5.0
    [link wygasł]

    Nissan Skyline GTR z kierownicą po lewej stronie:
    [link wygasł]

    Mitsubischi Eclipse 3.8:
    [link wygasł]

    Infiniti G35:
    [link wygasł]

    Honda S2000:
    [link wygasł]
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 555
    Rejestracja: 12 Lip 2007, 19:07

    Re: Sportowy do 180tys Zł

    18 Lis 2007, 17:05

    Trever rzuć okiem na Mazde RX8, to jest niesamowite auto, silnik 1,3 i 190 lub 249 KM, tylko niskie zawieszenie przez co krawężniki sa utrudnieniem i dziury na niektórych drogach.
    Puchacz
    Młodzi Gniewni
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 609
    Rejestracja: 14 Paź 2007, 09:22
    Miejscowość: Rembrige
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      S2020005