Subaru Impreza III 2.0 150KM instalacja BRC czy coś innego?

30 Lis 2015, 11:34

Od dłuższego czasu zgłębiam tematykę LPG, jak do tej pory do swojego auta z silnikiem typu boxer (Subaru Impreza GH 2.0 dohc 150km 2008r.) uznałem za interersujące 2 zestawy instalacji LPG.

opcja nr 1:

BRC sequent 24 z lubryfikacją zaworów (samochód nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych :( - montaż w autoryzowanym zakładzie np. Czakram z Tarnowa to koszt ok. 3100 zł

opcja nr 2:

Elektronika STAG, reduktor KME Silver, wtryski HANA zielone, bez lubryfikacji (mechanik twierdzi że dotrysk benzyny załatwi sprawę). Jest to oferta od lokalnego warsztatu który gazował kilka lat temu starszą wersję Imprezy znajomego, przejechał już 100.000 km jedynie wymieniając filtry i nie było potrzeby regulacji zaworów - a w przypadku tego auta koszt zaczyna się od 1200 zł bo naprawa wiąże się z wyciąganiem silnika, ASO liczy chyba kolo 5000 zł.
Cena instalacji: 2800 zł

Która instalacja byłaby wg was lepsza? Może macie inne pomysły?
adambe
Nowicjusz
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Subaru Impreza GH
Silnik: 2.0 DOHC 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

30 Lis 2015, 14:05

Ja polecił bym Ci instalacje firmy AGC Zenit pro OBD Inastalacja poradzi sobie bez problemu w twoim Aucie bez dotrysków benzyny autoadaptacja OBD pilnuje mieszanki na gazie. więc nie musisz się martwić.
Rafcioo
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 20 10 1999
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: KIa Ceed
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Gru 2015, 18:30

Z tych 2 podanych przez Ciebie propozycji, wybrałbym BRC. Sam montowałem niedawno ich instalację do swojego Subaru Forester 2.0 i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze. Generalnie sama instalacja jest bardziej wytrzymała, zwłaszcza wtryski na których spokojnie przejedziesz ponad 100 tys.km. Jeśli chodzi o zakład montażowy to Czakram jest akurat najlepszy w Polsce, więc jak masz zamiar robić u nich to chyba nie mogłeś lepiej trafić.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

01 Gru 2015, 22:30

A ile zapłaciłeś ze swoją instalacje jeśli można spytać? Został zamontowany tez system lubrykacji?
adambe
Nowicjusz
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 0- 0-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Subaru Impreza GH
Silnik: 2.0 DOHC 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

02 Gru 2015, 14:23

Witaj, u siebie mam BRC SQ 24 i jest lubryfikacja, tak ze względów bezpieczeństwa i na wszelki wypadek. Wiem, że niektórzy piszą że to ściema i niepotrzebny wydatek, ale ja też trochę zgłębiłem temat i wolałem ją zamontować. Tu masz link do zdjęć z mojego auta galeria/instalacje-gazowe-lpg-cng-a477/instalacja-brc-w-moim-nowym-nabytyku-subaru-forester-2-0-xt-p26068.htm. Co do ceny to ja płaciłem chyba ze wszystkim ok 3000.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

30 Gru 2015, 23:28

kolego,do czego Tobie ta magiczna lubryfikacja??? oczywiście,jak chcesz zrobić tym silnikiem kilkaset tyś. kilometrów,to dorzuć sobie tą opcję.Bokser,rzędówka czy V-ka,to bez różnicy,wszędzie zawory pracują tak samo! W hondah też nie ma regulacji.Nie przepłacaj i załóż coś porządnego. Jeździłem outbackiem z instalacją Zenit pro bez lubryfikacji i banan mi z buzi nie schodził :D
MrRagaFull
Nowicjusz
 
Posty: 25
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Chevy
Silnik: 3,1
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1912

22 Sty 2016, 23:42

Ja na Twoim miejscu wybrał bym opcję nr1 czyli brc. Jeśli sprawdzony gazownik Ci to założy i dobrze wyreguluje to pojeździsz długo. Co do ceny moim zdaniem warto zainwestować w coś sprawdzonego czego jesteś pewien, niż po kosztach, a potem będzie się psuć:D
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback