Suzuki Grand Vitara XL7 - uszkodzony napęd

Suzuki Grand Vitara XL7 - uszkodzony napęd

08 Lip 2019, 21:37

Witam, zamierzam kupic vitare xl z 2001 automat z uszkodzonym napedem. Jest to automat. Czy uszkodzony kompresor od membrany moze powodowac brak napedu tz auto ledwo jedzie? Wydaje mi sie ze gdyby uszkodzony byl kompresor od membrany - nie dolaczylo by przodu. Czy z tylu tez jest membrana i moze byc sytuacja ze zalacza sie tylko przod a tyl jest niezalaczony i auto nie ma sily sie toczyc? Nie wiem jak w vitarze rozwiazany jest naped.
preket
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 22 Cze 2013, 11:21
Auto: previa

Re: Suzuki Grand Vitara XL7 - uszkodzony napęd

09 Lip 2019, 15:51

Piszesz o uszkodzonym napędzie a za chwilę że auto nie ma siły co tyczyło by się silnika a nie napędu i znowu dalej że napęd nie załącza się.

Załączanie się napędu nie ma nic wspólnego z mocą jaką powinien mieć silnik. Powinien wtedy funkcjonować z napędem na jedną oś i jeździć normalnie.

Wytłumacz może dokładnie o co chodzi z tą mocą i napęd zostaw na razie w spokoju. Jest tam automat który może się ślizgać jak jest uszkodzony i też być przyczyną problemów z przyspieszaniem czyli odczuwamy wtedy brak odpowiedniej mocy.
Cichy77
Stały forumowicz
 
Posty: 3556
Zdjęcia: 33
Rejestracja: 25 Sty 2018, 16:52
Auto: Nie mam

Re: Suzuki Grand Vitara XL7 - uszkodzony napęd

09 Lip 2019, 16:11

Taki opis uszkodzenia dostale od sprzedajacego. Zastanawia mnie czy mozliwe jest uszkodzenie polegajace na tym ze da sie zalaczyc tylko napef na przod bo tyl jest uszkodzony i przy takim ustawieniu auto tylko sie toczy? Jak dojade sprawdze sobie na miejscu jak dokladnie wyglada uszkodzenie. Czy w vitatarze rozdzial napedu wynosi 50:50?
preket
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 22 Cze 2013, 11:21
Auto: previa

Re: Suzuki Grand Vitara XL7 - uszkodzony napęd

11 Lip 2019, 10:42

Ok, opis sprzedajacego troszke mijal sie ze stanem faktycznym.

Auto zakupilem i sobie powoli przy nim podlubie:)

Naped na tyl dziala normalnie, nie zalacza przodu. Naprawilem pompke do przedniego mostu i kontrolka w aucie po przelaczeniu na 4h zapala sie - wczesniej migala.
Po tej naprawie nadal przod sie nie zalacza, slychac jedynie lekkie tyrkotanie/pukanie podczas jazdy, gdy zmienie na 2H ustaje.
Na wolnych obrotach raz na jakis czas slychac tak jakby brzeczenie lancucha - obstawiam ze urwany jest lancuch w reduktorze albo zmielona jest jakas zebatka.
Czy moze to byc most?
Czy ktos demomtowal reduktor? Duzo z tym zabawy? Trzeba zdejmowac automatyczna skrzynie z auta?
preket
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 22 Cze 2013, 11:21
Auto: previa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok
    Podczas jazdy amortyzator tłumi drgania kół oraz utrzymuje pojazd w poziomie. Zapobiega kołysaniu się nadwozia oraz „nurkowaniu” pojazdu przy hamowaniu lub unoszeniu przodu przy szybkim ruszaniu. Sprawny ...
    Jak bezpiecznie przewozić psy? Jak bezpiecznie przewozić psy?
    Wyjeżdżając, właściciele psów bardzo chętnie zabierają ze sobą swoje czworonogi, jednak nie zawsze zapewniają im bezpieczną podróż. Tymczasem źle przewożony pies stanowi zagrożenie nie tylko dla siebie, ale ...

  •