Swap 1.8T 225 km do VW T5

04 Cze 2018, 21:04

Witam wszystkich Pozytywnie Zakręconych.
Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zamontowania silnika od volkswagena Audi Seata 1.8T,235 koni do Volkswagena T5
Szadok
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 18 04 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw t5
Silnik: 1.9 tdi AXB
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Cze 2018, 21:52

Wszystko się da, kwestia kasy
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16239
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Cze 2018, 21:54

Kasa nie gra roli jeśli się zamknoe w 6000pln'ów
Szadok
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 18 04 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw t5
Silnik: 1.9 tdi AXB
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Cze 2018, 22:05

Z częściami? Nie ma opcji
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16239
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Cze 2018, 22:10

Silniki chodzą po 3 tysiące... Kompletne;z czym powinienem się jeszcze liczyć jeśli pozostałe 3 czy 4 tysiące to za mało?
Pytam, bo to moje marzenie, ale nie poparte wiedzą marketingową, wiem, że silnik musi być poprzecznie ułożony, czyli
BAM
Szadok
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 18 04 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw t5
Silnik: 1.9 tdi AXB
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Cze 2018, 22:30

A mocowania silnika, elektryka, tłumik, półosie, układ chłodniczy?
Chyba nie zdajesz sobie sprawy ile to dni pracy
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16239
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

04 Cze 2018, 22:41

Masz oczywiście rację.
Chodziło mi przedewszystkim, zakładając temat, czy ktoś coś takiego robił.
To by był zaczyn do rozmowy o kosztach. Chciałem bazowac na czyimś doświadczeniu. Inaczej koszty można mnożyć w nieskończoność.
Widziałem takie coś w vw t4... Działa
Szadok
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 18 04 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw t5
Silnik: 1.9 tdi AXB
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Cze 2018, 23:13

A nie lepiej rozkręcić to co masz? bo jest turbo, diesel, a wersji 1,9 tdi było sporo np w Ibizie Cupra było 160 koni albo w Leonie mk1 ARL 150
poskładać graty, zestroić i wyjdzie taniej niż pakowanie się w 1,8T i to 225 konnego
Jak już to lepiej 1,8T AGU 150 konne przepustnica na lince, taniej można kupić i łatwiej coś pokombinować.
225 koni to nawet nie pasuje pod słabsze 150tki 1,8T cały słupek a co tu mówić o konkretnie innym aucie.

Jak coś to popytaj Panów z Genowefa Garage spod Konina, oni takie swapy robią.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

04 Cze 2018, 23:21

Dzięki serdeczne za rady, rozmowę i namiary. Jestem już mądrzejszy. Miłej nocy.
Szadok
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 18 04 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw t5
Silnik: 1.9 tdi AXB
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

05 Cze 2018, 08:40

Ja mam T5 2.5 zrobionego ze 130 na 180 i powiem że szału nie ma. Ja myślę że taka operacja jak myślisz kosztowałaby z 15 tyś
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16239
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Cze 2018, 08:45

Właśnie o to mi chodzi:,, szału nie ma".
Wiem, że dynamika 200 koni dieslowskich a 200 w benzynie to zupełnie inna jazda.
Swap do 1.8 turbo interesuje mnie tylko dla tego, że szykuję projekt transportera t5, który ma być rozwojowy.
Jednostka 1.8 T jest bardzo elastyczna;nie chcę przestać na 225 ps, lecz zakorzenić ten silnik i dopiero zacząć zabawę.
Biorąc pod uwagę, że t5 ma oryginalnie ioasty tylne ptzygotowane pod 4x4,nie wykluczam i quatro...
Szadok
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 18 04 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw t5
Silnik: 1.9 tdi AXB
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

05 Cze 2018, 08:50

Mam to szczęście, że pracuję jako mechanik urządzeń transportowych typu taśmociągi na lotniskach czy w firmach wysyłkowych, ale moja macierzysta firma posiada autohandel i porządny warsztat z profesionalnym osprzętem.
Reasumując, kasa i części to nie problem, moi koledzy w prcy, są jednak dalecy od pasji, szukam pomocy mentalnej, fachowei i kogoś kto mnie poprowadzi w sensie:,, Jacek, nie, tak nie bo....., tylko tak i tak bo.... "
Szadok
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 18 04 2015
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw t5
Silnik: 1.9 tdi AXB
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

05 Cze 2018, 11:00

Przy takich pracach nie ma standardów, każdy projekt jest indywidualny, przy takim aucie trzeba stawiać bardziej na wysoki moment NM a nie konie. Ja uważam ze to nie ma sensu no ale Twoj wybor. Ja bym wicisnął ile mozna rozsądnie z tego co masz, wkoncu to nie rajdowka a bus
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16239
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

18 Paź 2018, 20:33

Tak da radę mam takie auto z1.8 bam w poliftowej T5 jak masz jakieś pytania to pisz [email widoczny po zalogowaniu]
RobertT5
Obserwowany
 
Posty: 2

04 Lis 2018, 21:06

więc widziałem mnóstwo filmów ludzi zabierających to urządzenie i odłączając węże odpowietrzające i wtyczkę, a następnie czyściłem je prawidłowo złotem lub czymś innym, ale czy można stracić programowanie, jeśli wtyczka zostanie wyjęta?
zozian
Obserwowany
 
Posty: 2