REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
stasiowski121 napisał(a):Jak widzisz sam na forum jest właściciel tego samochodu. Przeglądając jego posty powinieneś się dowiedzieć coś na temat tego wozu. Osobiście znam dwóch właścicieli tych samochodów którzy do tej pory używają Mondeo i póki co oba żadnych większych usterek nie miały. Jednego (2.0 TDCI) znam bardzo dobrze bo jeździ nim kolega z pracy już dobre dwa lata, dzień w dzień, prawie 80 tyś nim zrobił bez większych usterek (dwumasa, dwa razy zawór EGR). Drugi to 2.0 TDDI, który również awarii większych nie zanotował - dwumasa przy 210 tyś km, standardowo ranty drzwi i termostat jak dotąd. Uwagę trzeba zwrócić na korozję właśnie tychże rantów.
Jasiek90 napisał(a):Oj a benzyny to wtrysków nie mają?
wolnossące diesle też nie mają turbin, turbodiesle porównuj z turbobenzyniakami w których też turbina może się zepsuć.
Poza tym coraz więcej benzyniaków ma koła dwumasowe.
JerzyB333 napisał(a):jesli zrezygnujesz z diesla na rzecz lpg, to ciekawa propozycja moze byc honda civic VII generacji(jest diesel 1,7 ale z reguly szrot) lub ostatnia Mazda 323F, moze Premacy(sa tez diesle). Lub Citroen Xsara Picasso 2,0 HDi jesli koniecznie diesel
kacor napisał(a):Witam,
Szukam diesla w miarę młodego tzn. coś koło 2004-2006 z dynamicznym silnikiem.
Auto powinno być dość oszczędne i musi podobać się żonieZ tego drugiego względu duże kombice odpadają, ja natomiast nie widzę się w małych autach typu fiesta corsa itp.
pozdrawiam
fiko7 napisał(a):Ale nie słychać by w benzyniakach siadały wtryski
Witam zacznijmy od tego że każdą turbinę trzeba schłodzić ale po butowaniu a nie po normalnej jeżdzie.A do opla moja vectra ma 180 tyś km i wszystko ok .Od 100 tyś km u mnie.Podaj szczegóły kupna vectry siostry ..przebieg .rocznik .historię książki serwisowej '.kacor napisał(a):fiko7 napisał(a):Miałem takiego Mondeo z tego rocznika tylko w manualu od nowości.
Do 160 tys bylo w iarę ok a potem potrzebny gruby portfel. Dodam że do konca serwisowany w ASO więc przy 160 tys ranty drzwi zrobione na gwarancji, Turbina padła daleko od domu więc łączny koszt 4 tys, a przy 200 tys podejrzewałem wtryski bo strasznie dymił. W ciągu roku 2 razy laweta i włozone ponad 8 tys.
Kumpel ma rok starszego i automat to skrzynia ok ale pompa paliwa i wtryski i rózne inne tez około 8 tys w rok dołozył. Tylko On akurat nie jest pierwszym właścicielem.
Normalnie historia mojej siostry, tylko ona ma vectre z salonu. Pierwsza padła turbina, coś musi być w tych nowych dieslach. Facet z serwisu nalegał na dłuższe rozgrzewanie auta i nie gaszenie po powrocie aby turbina się schłodziła na wolnych obrotach. Dla mnie to tak jakby człowiek miał segregować śmieci i i tak tego nie zrobi. Kolejne coś puściło przy kole.
Mój Transit tez ma historie wymiany pompek i koła dwu masowego. To drugie z mojej winy![]()
Cóż auto=koszty a większe koszty tylko w bmw