Szukam GPSu do śledzenia samochodu

Szukam GPSu do śledzenia samochodu

15 Gru 2008, 17:06

Witam
Nie wiem czy to właściwy dział ... ale trudno, mam nadzieje ze nadaje się na mój ciekawy problem.
A teraz do meritum.

Chciałbym zamontować w samochodzie urządzenie (GPS), które pozwoli mi wyśledzić ten samochód w dowolnej chwili przy pomocy tel. kom., komputera bądź innego urządzenia. Nie wiem jak takie urządzenie może się nazywać, wiem natomiast że działa na zasadzie zamontowanego w samochodzie nadajnika GPS.
Schemat wygląda tak: w samochodzie jest nadajnik GPS (najlepiej podłączony pod akumulator żeby działał cały czas), przekazuje on sygnał do mojej komórki z GPSem bądź komputera podłączonego do internetu. To wszystko pozwala wyśledzić samochód w każdej chwili.

Zależy mi na czymś tanim, bez abonamentu bo nie chcę zagonić się w koszty. Fajnie jakby działo z moją komórką - Samsung i780. Słyszałem ze są nawet takie tanie urządzenia ale bez konkretów :( .Ostatnio miałem nieudaną (na szczęście) próbę włamania do samochodu i teraz chcę go trochę zabezpieczyć na wypadek sprytniejszego złodzieja.

Liczę na Waszą pomoc.
kojot80
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 15 Gru 2008, 16:59
Miejscowość: wawa

Re: Szukam GPSu do śledzenia samochodu

16 Gru 2008, 15:37

http://www.polphone.pl/u/category.php?id=10022 z tym ,że dodatkowo do lokalizatora trzeba wykupic serwer dzieki, ktoremu jest mozliwosc sledzenia pojazdu
bykuu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 Paź 2008, 22:01
Miejscowość: z nienacka

Re: Szukam GPSu do śledzenia samochodu

13 Sie 2013, 21:20

Bardzo dobrze sprawdza się lokalizator pojazdów firmy PetSoft. Można pobrać aplikację na smarthona by móc śledzić auto w każdej chwili. Serwer działa bez zarzutu.
nani
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 13 Sie 2013, 21:16
Auto: peugeot

Re: Szukam GPSu do śledzenia samochodu

11 Lis 2013, 21:43

PetSoft problemy z wydajnością na Androidzie 4.3.1
Ktoś miał podobnie. Nie wiem, czy to winna mojego urządzenia czy ewentualnego braku programowania natywnego.
Naviroader
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Lis 2013, 21:35
Prawo jazdy od: 15 03 1986
Auto: A3

Re: Szukam GPSu do śledzenia samochodu

18 Lis 2013, 12:13

u nas w firmie też są podłączone nadajniki i szef siedzi w biurze przed komputerem i tylko sprawdza gdzie, kto itd :p Nie powiem wam dokładnie jaki to system, ale wiem że na fakturce wyszły to groszowe sprawy, więc czasem warto w swoim prywatnym samochodzie zainstalować, za to mamy pewność że znajdziemy złodziei :p
Anka88
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 14 Lis 2013, 21:17
Auto: Nissan

Re: Szukam GPSu do śledzenia samochodu

24 Lip 2015, 00:15

U nas bardzo dobrze sprawdzają sie Alfatracki: http://www.alfatronik.com.pl/alfatrack-mini-lokalizator-gps-alfatrack-200-platforma-p-894.html w każdym z ośmiu samochodów jest jeden i po dłuzszym czasie zauważylismy że koszty zuzycia paliwa znacząco zmalały, kierowcy wiedzą że jeżdzą z lokalizatorami wiec pewnie dlatego.
piter60
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 24 Lip 2015, 00:14
Prawo jazdy od: 15 03 1994
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Audi A4
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Home - nocne jazdy testowe Volkswagen Home - nocne jazdy testowe
    Volkswagen Home, który mieści się na warszawskiej Woli przy ul. Karolkowiej 30, znany jest jako wyjątkowe miejsce prezentowania i sprzedaży nowych Volkswagenów. Niedawno Volkswagen Home zasłynął również ...
    Dla posiadaczy Outlandera pierwszej i drugiej generacji Dla posiadaczy Outlandera pierwszej i drugiej generacji
    Polski oddział Mitsubishi opracował program umożliwiający zakup nowego modelu Mitsubishi Outlander 2013 w niezwykle korzystnych warunkach posiadaczom Outlandera poprzednich generacji. Lojalni klienci otrzymają bezpłatnie ...

  • Re: Szukam GPSu do śledzenia samochodu

    30 Sie 2015, 00:00

    Hej piter, też jeżdżę z lokalizatorem alfatrack, ale z S-300, ale widze ze parametry są podobne, lokalizator przydaje sie nieraz w czasie jazdy ale jest tez pewnym zabezpieczeniem w przypadku kradzieży auta.
    kondzio890
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Rejestracja: 29 Sie 2015, 23:59
    Prawo jazdy od: 16 01 2002
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Audi

    Re: Szukam GPSu do śledzenia samochodu

    26 Wrz 2017, 22:55

    Z własnego doświadczenia mogę polecić firmę Transmobil, która w zakresie śledzenia GPS ma bardzo rozbudowaną ofertę. Nie tylko kontrolują lokalizację samochodu, ale także na przykład zużycie paliwa. Wszystko jak na razie odbywa się w prawidłowy sposób, od kilku miesięcy nie spotkał mnie żaden kłopot.
    kamil6565
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 25 Wrz 2017, 23:35
    Auto: Renault megane
     
    • Warto przeczytać
    • Toyota Mirai, tył
      Dziewczyny
      Harley Davidson
      Trial Lędziny 2014 czerwiec