Tłumik końcowy.

29 Sty 2019, 00:45

Witam. Jako, że jestem zielony w kwestiach modyfikowania odgłosu autka chciałbym zapytać - czy żeby otrzymać bassowy pomruk, jest potrzebny sportowy tłumik końcowy czy wystarczy kupić końcówkę wydechu Buzzer? Słyszałem różne opinie na ten temat, dlatego chce, aby ktoś to sprecyzował.
Heli
Początkujący
 
Posty: 97

29 Sty 2019, 10:35

Jakie auto?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16778
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Sty 2019, 10:43

Renault Clio II 1.4 16V
Heli
Początkujący
 
Posty: 97

29 Sty 2019, 14:24

Nie uzyskasz basowego pomruku nawet jak zrobisz pełny castum
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16778
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Sty 2019, 14:48

Nie chodzi mi o przelot, czy całkowicie basowy pomruk, z doświadczenia wiem, że kumpel posiadając Peugeota 1.1 zakupił sportowy tłumik końcowy i słychać go parę ulic dalej, chcę minimalnie zmienić odgłos auta i dlatego się pytam, co da lepszy efekt, chociaż jak piszesz to pewnie sama końcówka nic nie da i trzeba będzie kupić tłumik końcowy.
Heli
Początkujący
 
Posty: 97

29 Sty 2019, 16:13

W takim strupie wywiercisz dziurę w tłumiku i juz bedzie lepiej, co byś sie zrobił to bedzie lepiej więc jak sie tak uparles to kup jakis tjuningowany tłumik i bedziesz zadowolony.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16778
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe
    Kia zaprezentowała koncepcyjne coupe o nazwie GT4 Stinger na salonie w Detroit. Pod maską Kia GT4 Stinger znajduje się turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, generujący moc 315 KM. Napęd jest przenoszony ...
    Jazda na suwak to będzie obowiązek, a nie zalecenie!
    Zauważyłem, że rząd planuje kolejną poprawkę w przepisach regulujących jazdę na suwak. Obecnie widząc taki znak jest to jedynie zalecenie którego powinni trzymać się kierowcy. Ma to się zmienić na obowiązek i wtedy ...

29 Sty 2019, 17:00

Heli napisał(a): kumpel posiadając Peugeota 1.1 zakupił sportowy tłumik końcowy i słychać go parę ulic dalej,
Do czasu...Przy spotkaniu ze
"smerfami" DR wyladuje na biurku WK...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6191
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

29 Sty 2019, 17:39

No właśnie, także nie chcę przekraczać tej granicy 90dB, słyszałem o magicznych końcówkach z dyfuzorem, ale jakoś nie wierzę w ich skuteczność, na oku mam tłumiki końcowe z Mugena.
Heli
Początkujący
 
Posty: 97

29 Sty 2019, 21:30

1 tłumik będzie brzmiał inaczej w wielu autach więc nie oczekuj odpowiedzi ''masz zamoncić ten i będzie najlepiej'' Kup sobie używany nawet, po co w gruza niepotrzebne pieniądze pchać? lepiej kupić radio nowe czy przeznaczyć tą kasę na opony czy serwis zamiast w pierdzący tłumik.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16778
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Sty 2019, 21:52

Radio, glosniki, opony, alumy wszystko mam kupione, teraz mi chodziło tylko o tłumik, ale juz się umowilem z pewnym zakładem i jutro tam jadę, ponoć ma jakieś końcówki na miejscu.
Heli
Początkujący
 
Posty: 97