Ensyt napisał(a):no wlasnie bo te C5 maja duzy przeswit i mi sie to nie podoba , myslales jakas felge 19 cali momo czarny mat , i opony verdestein , ciekawy komplet, a no albo myslalem tarcze w podobnym rozmiarze tylko wentylowana-nacinana, a co Ty bys poradzil, zmienil w tym "projekcie" dodal lub cos, i nie orientujesz sie moze czy w aso mogą dodac opcje ktorych nie ma teraz w aucie?
Wymiana samych tarcz może coś zmienic ale przy bardzo ostrej jeździe jeżeli wymienisz na zestawy sportowe to drastycznie zmniejszysz trwałość hebli na poczet wysokich temperatur. Żeby coś odczuć musiałbyś zmienic zaciski+tarcze. Sporo to kosztuje i komplikuje np; dobór felg ponieważ nie mogą być za małe no i znaczenie ET wzrasta x2 a nawet kształt ramion może być nie odpowiedni.
Dobrym rozwiązaniem bedzie zakup najlepszych seryjnych tarcz i klocków żeby długo wytrzymały natomiast reszta rozwiązań na jedno pomoże a na drugie zaszkodzi.
Zostałem okrzykniętym forumowym oszustem ale co do felg mogę Ci poradzić.
Najważniejszą sprawą będzie rozstaw śrub, Et, szerokośc felgi i otwór centrujący.
Jeżeli jest to zwykłe auto musisz pamiętac że im większa felga tym wiekszy ciężar i większy problem z profilem opony.
Jak zastosujesz szeroką felgę 19" to auto bedzie wolniejsze bo więcej będzie do ruszenia oraz mogą wystąpic problemy np: w koleinach. Jak założysz dużą felgę ale wąską to znowu możesz założyć tylko wąskie opony które będa miały problem z profilem. Pół biedy jak miałbyś mocny samochód ale jak to jest zwykłe toczydełko to utrata na przyśpieszeniu bedzie bardzo znacząca. Tak właściwie interesowałbym sie produktami z górnej półki ze względu na materiał czyli jego wagę oraz trwałość.
Pilnuj też kwesti ET ponieważ jest to często olewane ale później koła mogą obcierać o błotniki albo felga za głęboko wejdzie i stosuje się dystanse co jest następnym kosztem i kombinacją.
No i jescze gumki
Jak bedziesz szedł w opony sportowe to nie przesadzaj ponieważ często młodzi gniewni stosuja semi slicki które działaja w określonych temperaturach.