01 Lut 2008, 14:50
Masz racje kolego Zuchos20 . To jest oś sztywna i tam się nic nie reguluje .Jedynie można oś wypośrodkować i ustawić prostopadle do osi symetrii pojazdu , ale w bardzo wąskim zakresie , na ile pozwala luz między otworami , a śrubami . Tak jak napisałem wcześniej i powtarzam jescze raz ; po wymianie osi należy sprawdzić geometrie zawieszenia i dodam że należy przedewszystkim dokonać pomiaru kątów pochylenia i zbierzność kół tylnych .Jak wyjdzie żle oś jest zła . Koledzy się dopisali , niezbyt jasno i troche namieszali w temacie .
Jest jescze jedna sprawa . Rozumiem że wymieniłeś kompletną oś , tzn. z czopami , piastami , bębnami itd. Chyba że te elementy przekładałeś ze starej do tej zakupionej - gołej . W takim przypadku należy poddać szczegółowej weryfikacji przedewszystkim czop , ten z której strony było uderzenie . Mógł się wygiąć . Mało to prawdobodobne , ale mnie się już takie coś trafiło .