Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

23 Paź 2013, 18:51

Witam, kupiłem vw golfa IV 1.9TDI 110ps 2000 Rok

Czuć że auto ciągnie, a teraz w czym problem zauważyłem że jak jedziesz tak do 120 jedzie ładnie, a po wyżej łapie okropnego muła, jak na wyższe obroty chcesz wkręcić;/ nie wiem co może być Turbina ładnie chodzi nie kopci, myślałem że filtr paliwowy jest brudny kupiłem nowy, i filtr powietrza i dalej niema poprawy, tak jak by odcięcie zapłonu czy tez by paliwa nie dostawał, nawet jak ustaniesz i masz luz i wciskasz gaz to jest zamulony, a jak go wyłączysz to już jest ok i znów się wszystko powtarza, do 25000tyś ładnie się wkręca a po wyżej łapie muła, nie wiem co może być, tym bardziej że silnik pali od strzała i nie kopci wogóle, z góry dziękuje za odpowiedz :?
rafalo12
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 05 Paź 2013, 18:44
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Vw Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 110Km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

23 Paź 2013, 19:27

a może Immobilizer?
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 374
Zdjęcia: 53
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

23 Paź 2013, 19:44

bo facet odłączał imobiliser bo coś szfankował, to może być wina tego?
rafalo12
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 05 Paź 2013, 18:44
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Vw Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 110Km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

23 Paź 2013, 19:50

nie mam 100% pewności wiesz ale jak twierdzisz ze występuje jakby odcięcie zapłonu to może i tak,bo immo może blokować pompę paliwa np i ona nie będzie dostarczać paliwa przez co paliwo nie płynie do silnika ale w Twoim przypadku płynie bo jedziesz,ewentualnie blokada zapłonu czyli druga opcja,a trzecia to taka za immo np odcina całą elektronikę ale to nie w tym przypadku,a sprawdzałeś to? a masz problem z rozruchem teraz,po tym jak Ci wyciol to immo?
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 374
Zdjęcia: 53
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

23 Paź 2013, 20:01

on go odpioł tylko bo był jakiś przycisk pod kierownicą, a odpala od strzała nie ma problemu, czy zimny czy ciepły, ładnie się zbiera tylko jak osiągne 2500tyś obrotów to tak jak by przechodził w inny tryb, nie mam pojęcia, żeby coś było uszkodzone to by kopcił czy coś a on nawet delikatnie nie przekopci nawet jak go odpalę po nocy.
rafalo12
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 05 Paź 2013, 18:44
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Vw Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 110Km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

23 Paź 2013, 20:10

dziwne,bo przepływomierz jakby to był to spadek mocy by był i wzrosło by zużycie paliwa,hm EGR to też spadek mocy ale i też wycieki oleju,a może coś z pompą paliwa jest?
mobileIS
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 374
Zdjęcia: 53
Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
Prawo jazdy od: 18 05 2013
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW GOLF 3
Silnik: 1.8 KAT 90 KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Classic Car Festival w Tokio - zabytkowe perły Classic Car Festival w Tokio - zabytkowe perły
    Zabytkowe samochody mają swój nieodparty urok, o czym już po raz kolejny mogli się przekonać goście tegorocznego Classic Car Festival zorganizowanego przez Toyota Automobile Museum. W imprezie wzięły udział najpiękniejsze ...
    Toyota TS050 Hybrid po raz pierwszy w Silverstone Toyota TS050 Hybrid po raz pierwszy w Silverstone
    W weekend 16-17 kwietnia zaczynają się Mistrzostwa Świata FIA w wyścigach długodystansowych (FIA World Endurance Championship). W 6-godzinnym wyścigu w Silverstone w Wielkiej Brytanii Toyota GAZOO Racing wystawi nowy bolid, ...

  • Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

    23 Paź 2013, 20:12

    Panowie bez jaj immo nie ma tu nic do rzeczy bo jakby był problem z immo to byś auta nie odpalił, nie ma czegoś takiego że immo odcina pompę tylko przy pewnych obrotach albo auto chodzi albo nie i tyle na temat immo i bez herezji prosze!! odcięte immo to nic innego jak całkowite jego usunięcie!! U Ciebie może to być źle ustawiona pompa <bądź już jest w kiepskim stanie>, nieszczelność w układzie podciśnienia, zatarte łopatki zmiennej geometrii turbiny, lub zapieczona grucha sterująca geometrią, przepływomierz i tyle. I jeszcze jedna istotna sprawa w TDI nie ma takiego czegoś jak ,,odcięcie zapłonu" bo tu zapłon występuje samoczynnie więc jedyne co może być odcięte to tylko paliwo <ropa> czyli pompa wtryskowa.
    przemek217
    Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 611
    Rejestracja: 24 Kwi 2012, 16:52
    Miejscowość: Limanowa
    Prawo jazdy od: 16 01 2005
    Auto: Audi a6 C5
    Silnik: 1.8 T 150KM AEB
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

    23 Paź 2013, 20:15

    dlatego też zaproponowałem,że to może i pompa,miałem podsunąc pomysł ze turbina ale skoro napisał,że wszystko gra to nie poruszałem tej opcji.
    mobileIS
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 374
    Zdjęcia: 53
    Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
    Prawo jazdy od: 18 05 2013
    Przebieg/rok: <1tys. km
    Auto: VW GOLF 3
    Silnik: 1.8 KAT 90 KM
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1994

    Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

    23 Paź 2013, 20:16

    nie wiem, nie mam pojęcia, silnik chodzi równo i nic się z nim nie dzieje, bo wiesz zauważyłem to jak wyprzedzałem cięzarówkę miałem ze 120 i nie chciał więcej iść, a podkreślał że od dołu idzie jak szalony, ale jak przekroczę te 2500 to jak zwolnię z 120 do 60 i zaczne przyspieszać to zamułka, a jak wyłącze silnik i włącze ponownie to chodzi dobrze i sytuacja się powtarza.
    rafalo12
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 05 Paź 2013, 18:44
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Vw Golf IV
    Silnik: 1.9 TDI 110Km
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

    23 Paź 2013, 20:25

    Czyli już masz odpowiedź nazywa się to notlauf do sprawdzenia masz turbinę, czujnik ciśnienia doładowania, zawór n75 i układ podciśnienia.
    Poczytaj:
    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=484511
    https://www.google.pl/search?q=brak+do% ... 3Aofficial
    przemek217
    Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 611
    Rejestracja: 24 Kwi 2012, 16:52
    Miejscowość: Limanowa
    Prawo jazdy od: 16 01 2005
    Auto: Audi a6 C5
    Silnik: 1.8 T 150KM AEB
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Utrata mocy w vw golfie IV 1.9 TDI 2000Rok wazne przeczytaj

    23 Paź 2013, 20:40

    jego przypadek to trochę inny, początek tak jak by się zgadzał, ale koniec całkiem inny, on równo chodzi i nie dymi nic, jutro jadę do mechanika który zajmuje się nowszymi autami i ma pojęcie, nie ma sensu grzebać samemu, żeby czegoś nie rozwalić, pod kompa go podłączy, jutro napisze co jak i co było może. ale Dziękuje za wypowiedz i jakieś wskazówki, pozdrawiam
    rafalo12
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Rejestracja: 05 Paź 2013, 18:44
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Vw Golf IV
    Silnik: 1.9 TDI 110Km
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      Infiniti Q50
      S2020005