Używany do 60 tys.

04 Gru 2012, 13:30

Witam,
to mój pierwszy post, witam wszystkich :)
proszę o opinie jaki samochód wybrać zgodnie z tym co w temacie.
Jest to mój 7 samochód, jeżdżę od 20 lat, ostatnimi czasy po około 50 tys. km rocznie, głównie w trasie. Ostatnio jeździłem Oplem Insignią, który niestety skasowałem (dachowanie po złapaniu kapcia w trasie).
Samochód będzie mi służył rok, później sprzedaję. Fajnie by było gdyby było to autko łatwe w sprzedaży. Celuję w 2 litry, diesel, moc od 140km. Oplem jeździło mi się w porządku i mógłbym kupić znów taki sam, ale może doradzicie coś fajniejszego.
Te cztery marki podobają mi się najbardziej, wypadają też porównywalnie cenowo:
- Audi A4
- Mazda 6
- Honda Accord
- Skoda SuperB
Będę wdzięczny za pomoc :)
maciejka69
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 04 10 1991
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Opel Insignia

04 Gru 2012, 16:15

Na przykład: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
arti123
Początkujący
 
Posty: 204
Miejscowość: Lca

05 Gru 2012, 10:02

świetnie, ale byłbym wdzięczny za opinie osób, które mogą być choć trochę obiektywne. Nikt nie pomoże??
maciejka69
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 04 10 1991
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Opel Insignia

07 Gru 2012, 20:28

ja polecam Mondeo MK4 , auto wygodne, dynamiczne i rozsądne w kosztach napraw. Jeżeli chcesz je odsprzedać nie będziesz miał większego problemu , auto bardzo popularne,
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

08 Gru 2012, 20:35

Superb jest ok. Mondeo mi osobiście średnio się podoba, co 2 auto na drodze do tego średnie.
Jeśli trafisz na dobry egzemplarz z silnikiem 2.0 TDI to odpowiednio eksplatowany raczej trochę posłuży.
fizzy12
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 157
Zdjęcia: 1
Auto: Kia Ceed SW
Silnik: 1.6 GDI 135 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

08 Gru 2012, 20:39