Volkswagen golf 3

08 Lip 2009, 12:26

Mam golfa 3 w gazie, silnik 1.4. Problem dotyczy tego, że jak duzo jeżdze to praktycznie w miesiącu muszę dolewać 2 litry oleju a nigdzie mi nie leci bo wymieniłem uszczelkę i silnik jest suchy. Proszę o pomoc :sad:
krzys23
Nowicjusz
 
Posty: 26
  • 08 Lip 2009, 14:01

    No to uszczelka pod glowica wypalona.
    W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    08 Lip 2009, 18:11

    na jakim oleju jezdzisz i ile auto ma przejechane?
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    08 Lip 2009, 21:39

    Auto ma przejechane 160tys. km a olej mam mobil
    krzys23
    Nowicjusz
     
    Posty: 26

    08 Lip 2009, 22:44

    chodzi o rodzaj oleju:) masz napisane na opakowaniu 0,5,10,15W-40, przy tym przebiegu 10W-40 bylby chyba najlepszy, zobacz czy jak dodasz 'gazu' to nie dymi ani na siwo ani na biało, jek na siwo to olej idzie na tłoki, a jak na bialo to olej z plynem chlodniczym ida na tłoki, tak czy owak uszczelka pod glowica pewnie wydmuchana jest;) aaa jeśli olej miesza sie z płynem to jak odkrecisz korek od oleju bedzie biala galaretka na korku i w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego. ale to są tylko przypuszczenia i moge na szczescie nie miec racji :) pzdr.
    wojdud5
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Miejscowość: Szczecin

    09 Lip 2009, 00:15

    W zbiorniczku wyrównawczym jak sie go odkręci to powinieneś poczuć spalenizne. Ale jak by to była uszczelka pod głowicą to wydaje mi sie że silnik powinien być słaby i nierówno pracować
    wojtekk_17
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Miejscowość: warszawa
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Shibetsu - tor testowy Toyoty na biegunie zimna
      Na najbardziej mroźnej japońskiej wyspie Hokkaido, na północ od słynącego z zimowej olimpiady 1972 roku miasta Sapporo, znajduje się japoński biegun zimna. W Shibetsu ciągle pada. We wrześniu spada tu często ponad ...

    09 Lip 2009, 11:40

    Ja proponuję podjechać na analizę spalin.Może się okazać,że silnik poprostu ten olej pali.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    12 Lip 2009, 22:31

    Witam. ja mam ten sam problem tylko ze w golfie 1,8 zauwazylem ostatnio ze na rozgrzanym silniku strasznie kopci, no i wlasnie ubywa mi oleju wydaje mi sie ze niestety go pali to w takim przypadku co bedzie do wymiany?? pozdro
    Nienawidze odkurzaczy (skuterow)
    18alexkwidzyn18
    Nowicjusz
     
    Posty: 40

    13 Lip 2009, 09:00

    Np. pierścienie,tłoki,szlif cylindra.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    13 Lip 2009, 22:46

    a orintujecie sie mniej wiecej okolo ile by wyniosla wymina pierscieni z robocizna wiadomo okolo bo kazdy inaczej sie ceni
    Nienawidze odkurzaczy (skuterow)
    18alexkwidzyn18
    Nowicjusz
     
    Posty: 40