Volkswagen golf 5

05 Lis 2018, 13:31

dzida napisał(a):Byle stłuczka i tak skutkuje wymianą całych drzwi
niby dlaczego? Masz za małe pojęcie o tym :?
dzida napisał(a):a sam panel kosztuje tyle co nieuzbrojone drzwi.
mówisz o nowych częściach? jeżeli tak to nie masz racji, nawet nie jesteś blisko a tak nawiasem nie da się kupić w ASO uzbrojonych drzwi.
Jak dla mnie tą mądre rozwiązanie, szybsze i tańsze naprawy, zdejmujesz panel i masz dostęp do wszystkich rzeczy typu mechanizm szyby czy zamek. Nowy panel w ASO ile kosztuje? 400 zł? a całe drzwi ile conajmniej x2. Takie są plusy. Minusów nie widzę bo co nas obchodzi koszt procukcji.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16782
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Lis 2018, 13:43

Taniej u nas kupić kompletnie drzwi niż prostować konstrukcję i zakładać panel.
Mówię o używkach, bo żaden VAGowiec nie kupuje nowych, bo jest ich zatrzęsienie na szrotach. Szroty nie sprzedają samych paneli, bo potem nie ma co z resztą zrobić.
Jeżeli w ASO są 2x tańsze to tylko gorzej dla osoby, która to robi z OC sprawcy, bo ubezpieczyciel stwierdzi, że można sam panel wymienić i policzy tylko za niego.

P.S. Nie wiem jak się zdejmuje ten panel ale nie trzeba zdjąć boczka?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Lis 2018, 13:51

dzida napisał(a):Mówię o używkach,
a no to inaczej sytuacja się przedstawia.
dzida napisał(a):Jeżeli w ASO są 2x tańsze to tylko gorzej dla osoby, która to robi z OC sprawcy, bo ubezpieczyciel stwierdzi, że można sam panel wymienić i policzy tylko za niego.
no ale w czym rzecz? bo nie rozumiem? skoro uszkodzony jest sam panel to jako część wymienna zostanie on policzony oddzielnie, to samo jest z lusterkami (skoro mamy uszkodzoną obudowę to wymieniami obudowę nie całe lusterko), zderzakami (masz uszkodzoną kratkę wymieniasz kratkę, a nawet lampami gdzie ubezpieczyciele dają do naprawy lampy jeżeli istnieją zestawy naprawcze serwisowe w postaci uchwytów.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16782
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Lis 2018, 13:52

Kao napisał(a):no ale w czym rzecz? bo nie rozumiem?

no jak to co - mniej kasiorki wydrzesz :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Lis 2018, 13:56

aaaa w tym rzecz.... no jeżeli chcesz przytulić do kiermanki no to jak najbardziej się z Tobą zgadzam ale naprawiając bezgotówkowo to nie powinno Cię obchodzić co, jak , gdzie i za ile. Masz odebrać z warsztatu auto w stanie z przed zdarzenia i tyle w temacie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16782
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Lis 2018, 14:00

Chyba lekka przesada Golf VI to unowocześniony Golf V..dlatego go wprowadzili bo piątka była średnia..chociażby kwestia diesli

a co do silników 1,6 jest mułem ale jest 2,0 150 w GV albo 1,4 122 konie, te już jadą lepiej zdecydowanie.

a belka w g vi jest tylko wg mnie w 1,4 i 1,6 mpi
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie zaplanować wyjazd na narty?
    Dzięki zniesieniu części obostrzeń można już wybrać się na narty. W jaki sposób bezpiecznie przewozić sprzęt, jak dostosować styl jazdy do zimowych warunków i co warto ze sobą spakować na podróż w góry. ...

05 Lis 2018, 14:36

Pionek napisał(a):a belka w g vi jest tylko wg mnie w 1,4 i 1,6 mpi

i chyba w 1.6 TDI
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Lis 2018, 16:18

Ossy napisał(a):I to uznaję za duży plus, bo Golf VII ma tylko wielowahacz w wersjach z silnikiem o mocy co najmniej 150KM.


Jesteś pewien? Czytałem w kilku miejscach, że wielowahacz wrzucali już w wersjach z silnikami od 120KM w górę.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

05 Lis 2018, 18:27

Nie wprowadzajcie ludzi w bład! w Golfie 5 i 6 nie było nigdy żadnej belki!
Tam jest rama pomocnicza taka sama - są przypomocowane wahacze wzdłużny i dwa poprzeczne i to jest wielowahacz.
Belka powróciła w mk7 w podstawowych wersjach ale tego akurat nie wiem w których natomiast absolutnie nie ma jej w żadnej wersji mk5 i mk6.
Pikaczuu
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Zdjęcia: 3
Prawo jazdy: 06 07 2013
Auto: VW Golf 5
Silnik: 1,9 tdi
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna