Volkswagen T4,TRANSPORTER

20 Lut 2010, 00:16

czyli warto wylozyc kilka tysiecy wiecej na auto z wiekszym silnikiem i oplaty do niego i eksploatacje zeby raz na jakis czas sobie wyprzedzic inne auto bo sytuacja tego wymaga ?
dla mnie kompletny bezsens :]

autor tematu zapytal co lepiej 1,9D czy 2,5 TDI to mu odpowiedzialem co uwazam i tyle ;]
pytal czy lepszy silnik z lub bez turbiny to mu doradzilem i tyle
wujekk87
Początkujący
 
Posty: 119
Miejscowość: Sosnowiec

20 Lut 2010, 14:14

no ja miałem 1,9D i powiem tylko tyle, że strasznie mnie wkurzało wyprzedzanie czegokolwiek tym autemdlatego zamieniłem go na 2,5TDI i to chyba był mój interes życia. Zadnych problemów nie miałem podczas wyprzedzania nawet z lawetą. Słyszałem że T4 bez turbiny tez dają sobie doskonale radę
VW Passat B4 1,6 b+g
Seat Toledo 1.6 benzyna
VW T5 Multivan 2.5 TDI

moje maleństwa
SzymasJ86
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Miejscowość: Łobez

20 Lut 2010, 14:38

wujekk87 napisał(a):czyli warto wylozyc kilka tysiecy wiecej na auto z wiekszym silnikiem i oplaty do niego i eksploatacje


Już nie przesadzaj, jak masz zniżki a autor tematu zapewne je ma to różnica w tych opłatach znów nie jest tak porażająca, do tego eksploatacja:
Rozrząd : Różnica jedynie w cenie ok 200 zł pasek i napinacz do 1.9 a do mojego 2.5 TDI to samo plus pompa wody płacę 379 zł, do tego wymiana: wszystko masz na wierzchu, odkręcasz dwie śrubki, wyjeżdża chłodnica do przodu, przy odrobinie własnego zaangażowania i chęci bez ruszania się z garażu (nie licząc zakupu części) sam wymieniasz.
Awarie turbosprężarek ponoć są, mój kolega ma 2.5 TDI już od ponad 10 lat, 400 tyś niebawem a jakoś turbo zdrowiusieńkie, ja mam też już od dobrych 3 lat i najmniejszych problemów nie ma, kolega z wioski obok ma 3 takie busy TDI, ile mają przejechane nie wiem, na pewno dużo bo wozi ludzi do włoch i też póki co żadnych regeneracji czy napraw nie robił, jak się umie jeździć autem z turbiną to spokojna Twoja rozczochrana że tak powiem - nie musisz się martwić o nią, a zapewne lepiej jest mieć odrobinkę więcej mocy, niż mniej.
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

21 Lut 2010, 10:32

no dobra ale to widzisz
ty i wszyscy twoi znajomi maja te auta po kilka lat i sami o nie dbaja
a jak ma kupic auto uzywane z przebiegiem grubo ponad 200 tys to nie wiadomo w jakm stanie jest turbina i moze sie wladowac w koszty, a takiego czegos to nie sprawdzi na mijescu czy w stacji diagnostycznej czy to dlugo jeszcze pociagnie

wybral temat posredni silnik wiekszy ale bez turbiny i to chyba byloby na tyle w tym temacie ;]
wujekk87
Początkujący
 
Posty: 119
Miejscowość: Sosnowiec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zimowa Szkoła Bezpieczeństwa
    Jazda w zimowych warunkach wymaga od kierowcy większych umiejętności, a także odpowiedniego wyposażenia samochodu w opony, które zapewnią maksymalną możliwą przyczepność. Od kilku lat toczy się dyskusja, czy warto ...