Volvo V40 I gen. 1.9 TD 115km bulgoczacy plyn do wspomagania

29 Kwi 2025, 21:12

A wiec, wymieniałem dzisiaj plyn do wspomagania. Odpiąłem przewod powrotu z maglownicy wsadziłem go do pojemnika, kurek co został w zbiorniku powiesiłem wyzej na wezyku. Odpaliłem probowalem ruszyć, i mega ciężko się kręci kierownica. Wcześniej kręciłem na podnośnikach kierownica. Później poszedlem się przejechać 2km i cały czas to samo. Wezyk ktory odpinalem bylo ciężko potem włożyć więc obcialem kawałek jego. Obcialem z zatrzaskiem. A zatrzask zrobiłem z kawałka poskręcanego druta. Obstawiam że uklad przez to się zapowietrzył, ale już sam nie wiem bo jest wiele opinii w internecie. Jestem ciekawy waszej.
ziajokkk
Obserwowany
 
Posty: 1
  • 29 Kwi 2025, 21:26

    Chyba musisz pokazać na foto co to jest kurek , zatrzask i w ogóle co robiłeś . Z Twojego opisu to nic nie wiadomo .
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5001
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Lexus LX - potężny, luksusowy samochód terenowy
      To największy i najbardziej luksusowy model w gamie SUV-ów Lexusa, którego długość to 5065 mm, a szerokości wynosi 1980 mm. Wielki jest również bagażnik auta, który pomieści 701/1276 l. Pod maską ...
      Jak bezpiecznie jeździć w trudnym terenie?
      Poruszanie się po trudnym terenie dla jednych jest przyjemnością, dla innych koniecznością. Dobrze, jeśli w naszych podróżach towarzyszy nam samochód napędzany na 4 koła, przygotowany na pokonywanie bezdroży. ...