VW Bora 1.6 (AKL) po nagrzaniu Hall G40.

06 Gru 2012, 11:30

Wv Bora 1.6 SR (AKL)

Witajcie mam nietypowy problem z tym silnikiem otóż po nagrzaniu się silnika występuje błąd czujnika halla ( brak sygnału) G40 przy czym zaczynają sie problemy z odpaleniem jak i brakiem mocy , - nie jest to regułą , nie wiem od czego to zalezy.... Na zimnym odpala ładnie , ciagnie tez jest ok jak i brak błędów na vagu , wczesniej została wymieniona sonda bo była trafiona , i czujnik położenia wału bo miałem nadzieje że to on ale nadal to samo.



Jeśli czujnik byłby walnięty to poprostu chyba działo by się tak cały czas nie?
Jak włącze zapłon ( nawiew off , radio off ) słyszę jak by choził caly czas komputer- dzwięk tak jak stary dysk czy tak ma być?
Co to może być ? Co jeszcze sprawdzić?
pona91
Nowicjusz
 
Posty: 17
Prawo jazdy: 27 12 1991
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: VW Bora
Silnik: 1.6 SR
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

06 Gru 2012, 16:31

Te dzwięki to prawdopodobnie przepustnica i tak być nie powinno bo przepustnica powinna sie nastawić i tyle, czyściłeś przepustnice?? A co do czujnika to może gubić sygnał po rozgrzaniu, ale mam do tego pytanko czy błąd pokazuje sie na pracującym silniku czy tylko na przekręconym zapłonie?? pytam bo starsze vw miały ten błąd zawsze gdy silnik nie pracował a to tak naprawdę nie był błąd tylko brak sygnału spowodowany brakiem ruchu wałka rozrządu.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW ActiveE (od r. 2010) - samochód elektryczny
    Na początku 2010 r., zaledwie rok po debiucie MINI E, BMW Group poczyniła kolejny wielki krok w kierunku opracowania pojazdów produkcyjnych o zerowym poziomie emisji spalin w postaci światowej premiery BMW Concept ...