REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
arciasty napisał(a):Zamarznięty korek teoretycznie mógłby być przyczyną stwarzania podciśnienia, ale praktycznie jest minimalna szansa aby auto zaprzestało jechać.
Ten zbiorniczek o który pytasz to filtr z aktywnym węglem który ma za zadanie oczyszczanie oparów.- opary paliwa wydostające się ze zbiornika paliwa przewodem odpowietrzającym są kierowane do filtra z węglem .Co jakiś czas gazy zgromadzone w filtrze j.w. są odsysane przez silnik za pomocą elektrozaworu sterowanego przez komputer.
Co do szarpania autem to najlepiej wymienić filtr paliwa (to ten pod autem koło zbiornika) a jeżeli auto wraca do normy po rozgrzaniu a zimne dalej szarpie to sprawdzić czujnik temperatury silnika .
arciasty napisał(a):Powinno być zamknięte ale zamontowany jest jeszcze taki odpwietrznik w tej obudowie ponieważ gdziej musi uchodzić powietrze bo jak nie jedziesz a auto stoi np w słońcu to paliwo paruje i nadmiar par jest odprowadzany na zewnątrz. Co do spodu to zerknę rano do auta i zobaczę jak to wygląda u mnie.