VW Golf 4 1.9 tdi - (G62) Engine coolant temp sensor, dziwny problem

06 Maj 2020, 12:51

Witam, mam taki problem iż po wymianie czujnika temp. dalej występuję powyższy błąd, wiązkę dokładnie sprawdzałem i wygląda w porządku.
Do tego zauważyłem sporadycznie pojawiające się inne błędy takie jak:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G64): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 --- Intermittent
17664 - Sharware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
17957 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1549 - 35-00 - Please Register/Activate
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-00 - -
17660 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1252 - 35-00 - Please Register/Activate

Gdy wykasuję te błędy nie powracają one przez parę dni, zostaję tylko z czujnikiem, jednak z czasem wracają i nie wiem jak to odbierać..
Mało to, przy przekroczeniu pewnej prędkości ( około 150km/h ) auto zaczyna dziwnie się zachowywać jakby przyśpiesza, potem zanik w mocy i znowu ciągnie i tak w kółko.
Dodam że nie mam żadnych problemów z odpalaniem na zimnym czy ciepłym.
Bardzo prosiłbym o pomoc w tej sprawie :/
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
dawco998
Nowicjusz
 
Posty: 7

06 Maj 2020, 14:42

Wszystkie błędy są powiązane z turbiną. Posprawdzaj wężyki z podciśnień oraz dokładnie złącza elektryczne od czujników.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Trzymaj się odpowiedniego pasa ruchu
    Kierowcy często zapominają o zasadach ruchu drogowego i na drodze dwupasmowej jeżdżą lewym pasem, a na drodze trzypasmowej środkowym i lewym. Tymczasem w Polsce obowiązuje ruch prawostronny, co w praktyce zobowiązuje kierowców ...