Witam wszystkich. Mam problem i mam nadzieję że jakoś mi poczęcie a więc do rzeczy. Wymieniałem łańcuch rozrządu 1.4tsi 122km silnik o oznaczeniu CAXA mechanik wymienił łańcuch napinacz slizgi zębatkę po złożeniu auto ciężko odpalalo po przejechaniu 500 metrów zdusilo samochód i osiągał maxymalnie 3000tys obrotów i nic więcej brak mocy. Po powrocie do mechanika stwierdził że rozrząd się przestawił ustawiono mi go znowu dobrze auto dalej ciekawostki paliło i falowały obroty ale.moc auta wróciła. Przejechałem jakieś 120km i znów to samo spadek mocy nie trzymanie obrotów na biegu jałowym i też max 3000tys obr. I niepokojące dźwięki dobiegające z silnika tarcie klekotanie szorowanie ogólnie masakra. Mechanik stwierdził że to wina wariatora łańcucha zamówiłem nowy wariator obecnie czekam na tą część i zobaczymy po wymianie. Może się orietujecie coś w tym temacie boję się że coś złego się mogło stać cis w silniku pomóżcie jakoś dzięki pozdtawiam
W ogóle dziwię się ze wariator odrazu nie był wymieniony, warto też sorawdzic czy okular główny nie jest wytarty. Niech rozbiera i robi jeszcze raz, tylko tym razem z głową
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Toyota zmienia świat Toyota jest znana w świecie motoryzacji jako innowator, który ma odwagę wprowadzać na rynek naprawdę rewolucyjne rozwiązania. Najbardziej znanym, spektakularnym przykładem jest Toyota Prius, która przestawiła ...
Jeden model samochodu i dwie wersje zawieszenia Pewne, na pierwszy rzut oka identyczne modele samochodów prezentują różnice w konstrukcji zawieszenia, co wpływa nie tylko na ich osiągi drogowe, lecz także na koszty obsługi technicznej. Firma SKF skupia uwagę ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.