VW golf5 1.4 TSI 122 km silnik caxa.

22 Mar 2022, 05:08

Witam wszystkich. Mam problem i mam nadzieję że jakoś mi poczęcie a więc do rzeczy. Wymieniałem łańcuch rozrządu 1.4tsi 122km silnik o oznaczeniu CAXA mechanik wymienił łańcuch napinacz slizgi zębatkę po złożeniu auto ciężko odpalalo po przejechaniu 500 metrów zdusilo samochód i osiągał maxymalnie 3000tys obrotów i nic więcej brak mocy. Po powrocie do mechanika stwierdził że rozrząd się przestawił ustawiono mi go znowu dobrze auto dalej ciekawostki paliło i falowały obroty ale.moc auta wróciła. Przejechałem jakieś 120km i znów to samo spadek mocy nie trzymanie obrotów na biegu jałowym i też max 3000tys obr. I niepokojące dźwięki dobiegające z silnika tarcie klekotanie szorowanie ogólnie masakra. Mechanik stwierdził że to wina wariatora łańcucha zamówiłem nowy wariator obecnie czekam na tą część i zobaczymy po wymianie. Może się orietujecie coś w tym temacie boję się że coś złego się mogło stać cis w silniku pomóżcie jakoś dzięki pozdtawiam
kolii
Obserwowany
 
Posty: 1

22 Mar 2022, 07:02

W ogóle dziwię się ze wariator odrazu nie był wymieniony, warto też sorawdzic czy okular główny nie jest wytarty. Niech rozbiera i robi jeszcze raz, tylko tym razem z głową
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16105
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota zmienia świat
    Toyota jest znana w świecie motoryzacji jako innowator, który ma odwagę wprowadzać na rynek naprawdę rewolucyjne rozwiązania. Najbardziej znanym, spektakularnym przykładem jest Toyota Prius, która przestawiła ...
    Jeden model samochodu i dwie wersje zawieszenia
    Pewne, na pierwszy rzut oka identyczne modele samochodów prezentują różnice w konstrukcji zawieszenia, co wpływa nie tylko na ich osiągi drogowe, lecz także na koszty obsługi technicznej. Firma SKF skupia uwagę ...