VW PASSAT 2.5 TDi V6 Highline

11 Mar 2012, 13:26

A nie lepiej wziąść 1.8 turbo w manualu? Osiągi podobne jak 2.5tdi spalanie troszke wyższe( około 1 litr). A jednostka o wiele mniej awaryjna niż 2.5tdi a ewentualne naprawy sporo tańsze, Do tego wieksza szansa że przebieg samochodu będzie tylko jakies 100 tys. wyższy niż stan licznika w porównaniu do 300tys. w tdi
kosior899
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 01 01 2007

12 Mar 2012, 00:06

Benzyna to benzyna a ja mówię o dieslu, bo z nim mam doświadczenie. Mój pasek ma 180 000 km i jest perfecto. Jest do wzięcia w maju.
romeo473
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 05 1987
Auto: passat 1,9TDI 131KM

12 Mar 2012, 17:36

Do kolegi AK83: widziałeś kiedyś auto osobowe, które pali 22l? Nie masz bladego pojęcia o czym ten temat a się wcinasz. Znajdź sobie forum na swoim poziomie i tam rób z ludzi wariatów.
romeo473
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 05 1987
Auto: passat 1,9TDI 131KM

12 Mar 2012, 18:10

romeo473 napisał(a):Mój pasek ma 180 000 km i jest perfecto. Jest do wzięcia w maju.


Hehe skoro taki perfecto i z takim przebiegiem to czemu sprzedajesz ?
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Mar 2012, 22:14

Kazda V12 pali 22l, terenowka z V8 tak samo.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

13 Mar 2012, 19:39

Sprzedaję, bo mnie życie zmusiło. Mam jeszcze Caddy 1,9TDI i nim głównie jeżdżę. Jeśli chodzi o stan techniczny, to wszystko można sprawdzić w VAG koszt 200zł i spokojny sen. A propos przyjacielu: Dlaczego poddajesz w wątpliwość moje słowa, nie znam Cię a Ty mnie, więc o co Ci chodzi?
romeo473
Nowicjusz
 
Posty: 4
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 05 1987
Auto: passat 1,9TDI 131KM

13 Mar 2012, 21:43

Nie tyle co poddaje w wątpliwość ale pisałeś, że autko super fajne a potem, że do wzięcia w maju. Nie mogłem wiedzieć czy Cie życie do tego zmusiło, więc moje pytanie jest zrozumiałe
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Mar 2012, 08:30

speedwhite napisał(a):
robbydzia napisał(a):Jakoś nikt nie wspomniał o najwiekszej wadzie tego "ogórka" 2,5TDI zużywajace się wałki rozrządu-DRAMAT :!:

Najbardziej dnerwuja mnie opinie ludzi którzy sie nie znaja albo maja jakies beznadziejne zródła informacji na temat tego silnika!! 2,5 v6 TDI 163km jest ulepszana wersja 150km.charakteryzuje się całkowicie innym rozwiązaniem technicznym. Są to dwa zupełnie inne silinki. 163kM jest dużo mocniejszy


Kolego nie masz pojęcia o czym piszesz, ten nowy "ulepszony" silnik miał ten sam problem, piszesz z pkt widzenia kierowcy a nie serwisu!!! wiec proszę Cię nie wypowiadaj się na temat wad tych jednostek.

Dzwoń i się zapytaj lub możesz sprawdzić w sklepie internetowym!!! :lol: :lol: :lol:
LINK
http://www.swiatek.com.pl

I zrzucik ekranowy ze strony :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: to jest ta "jakość" VW i innych...
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

29 Wrz 2013, 11:44

Passat b5 2,5 kupiłem w listopadzie 2010 r, i uważam ze mogę się wypowiedzieć na temat tego auta dlaczego z prostego względu śmieszą mnie opinie ludzi którzy mają dane auto jeżdżą dziennie po 20 km i mówią ze auto jest super. Mając to auto przy zakupie stan licznika 172 tyś zakończył karierę swoja z wynikiem 334 tyś w październiku 2012 r. (od tamtego czasu jeździ nim żona jakieś 3 tyś przez rok) Auto kupiłem za 19 tyś. Ten samochód to porażka ( jedynie automatyczna skrzynia bez zarzutu, lepsza niż w Audi s8 d2) ale po kolei co robiłem. Rozrząd 3 razy w zamienniku to coś około 1,5 tyś. Wymieniłem 3 razy płyn w skrzyni. Żeby coś z niego nie ciekło - olej. nie możliwe musi być jak alfa czyli mokra :) Uszczelnić wtryski oryginalnymi nakładkami bezsens i tak się będzie lało ( sylikon od wewnątrz ). Dalej 2 x razy wałki. Za pierwszym razem auto pracowało ok, ale już opiłki były w oleju. 2 raz spadła dźwigienka popychacza remont bagatela 5 tys. Włożyłem z 2004 z 2 głowicami i po dzień dzisiejszy jest ok. Kolejna rzecz regeneracja wtrysków ( polecam zapłaciłem 1.400 zł ( profesjonalna firma nie Stasiu w garażu) ale spalanie samochodu spadło na trasie potrafiłem zejść do 4.5 l fakt delikatna jazda - wskazanie komputera. Przed tym nie było możliwości by pokazywał poniżej 5.9 l/100. Co jeszcze robiłem Pompa wspomagania. Chromowe relingi puchną w serwisie 3 tyś . kupiłem na allegro za 500 zł. Chromy w VW są gorszej jakości niż w Audi a dziwne bo niby to ta sama firma. Żarówki podświetlania wlotów palą się. Czujnik przyśpieszeń poprzecznych. Spryskiwacz tylnej wycieraczki. Miska olejowa uszczelniana na klej (nie ma uszczelek dopiero od 2004 r.). komputer komfortu i ulubiona rzecz zawieszonko . Wymieniałem z 4 razy . Zawsze Lemforder ok 1400 - 1700 zł. Jezdziłem na 17 to calowych felgach zabójstwo Polskie drogi (jeździłem po całym kraju) to tyle w moje opinii auto wygodne komfort ale za delikatne. Zapomniał bym jeszcze ,padł sterownik pompy regenracja ok 600 zł. Przejechałem przez ok 2 lata ok 165 tyś km, z tego okresu z 5 mc stał u mechaników. Sami wyciągnijcie wnioski. pozdrawiam
kaka22
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 3- 5- 0
Auto: Passat b5 Mondeo mk3 Audi s8
Silnik: 2,5tdi,2,0Tddi,4.2
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

29 Wrz 2013, 14:05

Urzekła nas twoja historia. Tylko po co odświeżasz temat który ma ponad rok ? autor już zdążył zapewne dwa razy samochód wymienić.
DauK
Początkujący
 
Posty: 106
Prawo jazdy: 08 01 2005
Auto: BMW e92
Silnik: 335i
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008