
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
AreBie napisał(a):Spalanie to chyba podajesz na 50km.
Znajomemu 1.9 TDI 130kucy (A3) w zime teraz po mieście mniej niż 8 nie weźmie, inne TDI (90km) trochę mniej. 1.8T palące 5.5 to chyba tylko przez godzine na biegu jałowym a nie na 100km.
AreBie napisał(a):Spalanie to chyba podajesz na 50km.
Znajomemu 1.9 TDI 130kucy (A3) w zime teraz po mieście mniej niż 8 nie weźmie, inne TDI (90km) trochę mniej. 1.8T palące 5.5 to chyba tylko przez godzine na biegu jałowym a nie na 100km.
fiko7 napisał(a):Przyzwyczaiłeś się do tego dźwięku i tak Ci sie wydaje. Ja czasami gdy jestem u rodziców to z domu na przeciwko wyjeżdża A4 z 1,9 TDI. Ten dźwięk jest taki że słychać go w domu przy zamkniętych oknach. Ja ze względu na ta głośność silnika bym czyms takim nie chciał jeździć pomimo że może i mało awaryjny.
Jasiek90 napisał(a):A to ciekawe bo Fiat tłukł takie silniki do końca lat 90tych czyli równie długo co VW z tym, że u Fiata postawiono na CR a u VW na PD.
a skąd to wiesz?Ale co moze mowic gosc co slyszal starego diesla i nie jezdzil nowym.
fiko7 napisał(a):a skąd to wiesz?Ale co moze mowic gosc co slyszal starego diesla i nie jezdzil nowym.
Jeździłem 2 letnim Paskiem, było trochę lepiej ale nadal głośno, ale mówisz że nowym nie jeździłem i tam będzie jeszcze lepiej? A 2 letni to nie nowy to nowy ile ma mieć?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN