VW Passat B6 TDI 2.0, Regeneracja DPF a uszkodzenie czujnika temp

31 Lip 2018, 22:46

Podczas odkręcania DPFu do regeneracji mechanik uszkodził czujnik temperatury. Według niego wysoka temperatura jaka występuje w tej okolicy spowodowała zlutowanie gwintu od czujnika. Gwin jest złamany. Przy następnej regeneracji będzie na pewno do wymiany. Kto powinien ponieść koszty wymiany? Ja czy zakład w którym wykonuje regenerację?
dede21
Obserwowany
 
Posty: 1
  • 01 Sie 2018, 00:09

    dede21 napisał(a):Według niego wysoka temperatura jaka występuje w tej okolicy spowodowała zlutowanie gwintu od czujnika. Gwin jest złamany.
    Dzisiaj można skorzystać np. z podgrzewacza indukcyjnego i raczej nie ma możliwości żeby nie odkręcić. Jeżeli wiedział że jest taka sytuacja to moim zdaniem powinien poinformować Ciebie że istnieje możliwość uszkodzenia czujnika podczas odkręcania.

    Moim zdaniem zawinił zakład bo to oni przecież wiedzą doskonale że takie sytuacje zdarzają się (skoro typowo tym się zajmują to nie robią pierwszy raz tego) i powinni być na to przygotowani informując klienta jeszcze przed zabraniem się do pracy że taki problem może wystąpić.
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Nissan GT-R 2013
      Dzięki wyższym osiągom, jeszcze lepszej stabilności jazdy przy wysokich prędkościach oraz lepszej kontroli prowadzenia, model GT-R z 2013 roku wyznacza nowe standardy dla samochodów wyczynowych. Najnowszy GT-R, zainspirowany ...
      Nie wchodź na czerwonym świetle!
      Pośpiech, nieuwaga, nieprawidłowa ocena odległości od nadjeżdżającego pojazdu czy zwykła brawura – to wszystko mogą być powody wejścia pieszego na jezdnię przy czerwonym świetle. W takich okolicznościach w zeszłym roku ...