Vw polo2002r

29 Cze 2018, 15:19

Witam, zanim zapytam co kupić chciałbym zapytać Was co zrobić z vw polo które kupiłem niedawno a z którego leci biały dym dość mocno. Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą i pierścienie, bo już byłem u mechanika i nie wiadomo czy naprawa się zamknie w 2000zl. Silnik raczej ok jest, chodzi cicho i rowno. Dałem 6500 zl za auto. Nie chce korzystać z rękojmi i po sądach się wloczyc. Co najlepiej zrobić i za ile powinienem sprzedawać to auto handlarzom jeśli nie zadecyduje się naprawiać? Rozważam pozbycie się go z dużą strata. Ktoś go pewnie naprawi i jeszcze zarobi na nim.
pit85
Aktywny
 
Posty: 316
Miejscowość: bydgoszcz

29 Cze 2018, 16:30

Jaki tam jest silnik i która dokładnie wersja (III czy IV generacja)?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Cze 2018, 17:11

4 generacja, 1,2 12 v benzyna. Przebieg 178 tys.
pit85
Aktywny
 
Posty: 316
Miejscowość: bydgoszcz

29 Cze 2018, 17:16

Naprawiać się tego nie opłaca, to na pewno.

Jeśli handlarz pozna i będzie wiedział, że silnik do remontu, to na więcej niż 3000 bym nie liczył. O ile wgl ktoś kupi...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Cze 2018, 17:23

Możesz zalać moto doktora i opchnąć jakiemuś handlarzowi ale własnie na więcej jak 3000zł nie ma co liczyć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Cze 2018, 17:51

Barol napisał(a):Możesz zalać moto doktora i opchnąć jakiemuś handlarzowi ale własnie na więcej jak 3000zł nie ma co liczyć.
nie wiem czy chce kogoś oszukiwać tak jak mnie nabrano. Wole chyba nie zalewać motodoktorem a powiedzieć prawdę. A dlaczego nie opłaca się naprawiać? Bo jak uda się zrobić np. za 1800 zł mechanik mi podpowiada że auto jeszcze pojeździ sporo. A jak opchne za 3000 zł to będę musiał sporo dołożyć żeby coś nowego kupić.
pit85
Aktywny
 
Posty: 316
Miejscowość: bydgoszcz

29 Cze 2018, 20:33

A jak myślisz, co dla niego jest bardziej korzystne? :)
Exodiss
Początkujący
 
Posty: 228
Auto: Peugeot 406 Coupe
Silnik: 3.0 V6 207KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

29 Cze 2018, 22:21

Exodiss napisał(a):A jak myślisz, co dla niego jest bardziej korzystne? :)

Wiem że to jego praca i pieniądze. Zastanawiam się tylko czy warto opchnąć za 3000 i stracić powiedzmy 3500 zł i mieć po problemie czy naprawić i jeździć. W tym przypadku np. 2000zl mam w plecy. Gdyby cena od skupu była 4k to wtedy chyba lepiej faktycznie sprzedać i poszukać coś bliżej 10k.
pit85
Aktywny
 
Posty: 316
Miejscowość: bydgoszcz

29 Cze 2018, 23:01

Jak buda zdrowa i reszta to rób i jeździj czlowieku, przynajmniej będziesz wiedział co masz.
Exodiss
Początkujący
 
Posty: 228
Auto: Peugeot 406 Coupe
Silnik: 3.0 V6 207KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

29 Cze 2018, 23:10

Kolega Galakty napisał że się nie opłaca naprawiać z przekonaniem 100%. Mogę prosić o rozwinięcie?
pit85
Aktywny
 
Posty: 316
Miejscowość: bydgoszcz

30 Cze 2018, 08:47

Dla mnie pakowanie pieniędzy w remont 1.2 12V, który jest 3 cylindrówką, nie jedzie i pali tyle co 1.4 jest bez sensu. Dowiedziałbym się jak wygląda rozrząd i łańcuch, bo jak wyjdzie też do wymiany (a skoro rozbebeszysz silnik to warto) to dodatkowy koszt. No chyba że te 1800 zł to już z rozrządem i robocizną, to ok.

Wolałbym sprzedać za 3k, dołożyć 3k i kupić coś innego. Ale już popełniłeś jeden błąd w zakupie, to może i faktycznie lepiej to trzymać (ciekawy tylko jestem stanu innych podzespołów, skoro silnik zdycha).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

30 Cze 2018, 13:09

Lancucha raczej nie słychać. Z silnika nie ma wycieków i raczej chodzi ładnie. Auto ma za zadanie przejechać 6 tyś kilometrów bo moja żona robi Max 3000 kilometrow rocznie ☺
pit85
Aktywny
 
Posty: 316
Miejscowość: bydgoszcz

01 Lip 2018, 07:40

Na 6k chcesz robić remont silnika? :o Ja bym tym jeździł aż padnie i oddał do żyda, poważnie. Aż w takim jest złym stanie że 3k rocznie nie przejedzie? Dolewać oleju i płynu nie możesz?
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Lip 2018, 13:36

W stanie złym nie jest ale przeglądu nie przejdzie. Za mocno leci biały dym z rury. Na pól osiedla. Żona się wstydzi..wiesz jak to kobiety :-)
pit85
Aktywny
 
Posty: 316
Miejscowość: bydgoszcz