REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Najpierw trzeba oczyścić zaatakowane elementy jeżeli nie będzie dziur to już połowa sukcesu. Na elementach zewnętrznych z powłoka lakierniczą trzeba liczyć się z malowaniem co tu już będzie generowało spore dodatkowe koszty. Czasem nie opłaca się naprawiać takich elementów jak drzwi błotniki i lepiej kupić inne w dobrym stanie oraz zamontować do samochodu + malowanie.marcinek123 napisał(a):Mam zapytanie, jak podejść do tej naprawy, ile kosztuje ewentualny koszt i jaka metoda pozbycia korozji została by w tym przypadku zastosowana?
wliczylem tu takze malowanie. Dochodzi tylko koszta reperaturek.marcinek123 napisał(a):a jak sama robocizna 2500 to z malowaniem z 4000..
teraz na przyszlosc bedziesz wiedzial ze jednak nie warto tak robic.marcinek123 napisał(a):Na spartana byłby robione nadkola z tyłu we wrześniu za 800zl dwie strony, i jest gorzej niż było
a to juz tylko zalezy od tego jak to bedzie zrobione.marcinek123 napisał(a):tylko teraz pytanie, po takiej wymianie jak długo w miejscach spawów nie pojawi się rdza?