Witam Planuję zakupić Wartburga 353 z silnikiem 1.3
Chciałbym zrobić swapa.
A więc:
-Jaki silnik najłatwiej wsadzić?
- jaki silnik, żeby było kopyto?
-jaki silnik zapodać najmniejszymi kosztami?
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
ten samochód ma kupę plusów - największy z nich to rama czyli zawsze jest co do czego przykręcić, przyczepić, przyspawać. Swap oczywiście mega pomysł tylko pytanie jaki worek siana masz. Najprościej i najtaniej ale żeby były konkretne rezultaty to :
1. kupić drugie auto albo frontcuta
2. najtaniej angol - pozostałości sprzedasz i jeszcze siano wróci
3. jesli przednionapędówka to golf IV lub passat B5 najlepiej (wg mnie z 1,8T) koszt zakupu bez możliwości rejestracji jakieś 4tys i masz wszytskie klamoty pod ręką + od razu lepsze heble też pod ręką
4. tylnonapędowiec to najtaniej 200sx 1,8T ale wtedy rzeźba całości żeby napęd przełożyć
aha nie zapominaj że karoserię od ramy oddzielasz odkręcając 4 śruby
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.