18 Lis 2007, 13:59
Tzw. mazut usuwa się z reduktora.Ale piszesz,że jak uruchomisz silnik od razu na gazie,to chodzi idealnie.Natomiast problem jest,jak uruchomisz na benzynie i przełączysz na gaz,lub z gazu przełączysz na benzynę.Dobrze zrozumiałem?
Jezeli tak i sprawa z bezpiecznikiem nie wypaliła(rozumiem,że wyjąłeś bezpiecznik,a nie sugerujesz się tym,że masz przekaźnik odcinający pompke paliwa po przełączeniu się na gaz - on zawsze może sie skleic),to pozostaje tylko albo sterownik albo sam przełącznik.
Ja osobiście proponuję ci pojechać jednak na przegląd instalacji gazowej i opowiedziec gazownikowi o tych problemach.Podmieni na miejscu sterownik z przełacznikiem i sporawdzi.Podepnie sie tez pod komputer i sprawdzi spaliny i wszystkiego się dowie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...