Wymiana fabrycznego radia Seat Toledo III na takie z USB, AUX, SD, BT?

21 Wrz 2021, 10:26

Witam :)
Zastanawiam się nad wymianą fabrycznego radia w Seat Toledo III.
Radio ma tylko wejście na cd , a chciałbym mieć dodatkowo usb,aux lub bluetooth albo wszystko na raz :D Radio jest 2 din i myślę żeby przejść na 1 din. Jest opcja kupienia radia dotykowego tylko czy za nie wielkie pieniądze jest sens czegoś szukać. Nie znam się za bardzo dlatego liczę że, ktoś mi doradzi :)
LESIU99
Nowicjusz
 
Posty: 10

21 Wrz 2021, 10:39

LESIU99 napisał(a):Radio ma tylko wejście na cd , a chciałbym mieć dodatkowo usb,aux lub bluetooth albo wszystko na raz
Masz tam gdzieś dokładny model tego radia? Moim zdaniem jak chcesz mieć to wszystko, a radio posiada wyjście AUX to można tylko kupić emulator zmieniarki np. [link do oferty na Allegro wygasł] i po sprawie będziesz miał takie udogodnienia współpracujące z oryginalnym radiem.

Czy koniecznie chcesz zmienić radio?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34

21 Wrz 2021, 10:56

Nie mam konkretnego modelu radia ale wygląda ono tak:
https://www.google.com/search?q=radio+s ... wUoP43r2eM
Nie koniecznie chce zmieniać radio ale znaleźć sposób aby mieć te funkcję nie zmieniając go :) Myślisz że jakość będzie podobna do tej co teraz używając tego emulatora ?
LESIU99
Nowicjusz
 
Posty: 10

21 Wrz 2021, 11:26

Zmieniając radio wątpię żebyś uzyskał lepszą jakość niż z takiego emulatora no i pewnie wyjdzie sporo drożej bo potrzebna będzie i ramka, a te tańsze radia za 200-300zł nie grają za specjalnie nie mówiąc już o funkcjach typu BT itd.

Uważam, że lepiej wydać na emulator zmieniarki taką sumę.

W linku który Ci podałem do emulatora zmieniarki Yatour YT-M06 na zdjęciach jest widoczne radio które pokazałeś w linku. Wato jednak u sprzedawcy jeszcze upewnić się czy faktycznie będzie taki zestaw współpracował. Możesz też poszukać takiego emulatora zmieniarki innej firmy :wink:
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9774
Zdjęcia: 34