Pierwsza runda z Need for Speed™ ProStreet na Toyo Drift Cup 2008 by PFD już za nami!
2-3 maja na torze kartingowym w Lublinie odbyła się pierwsza runda w ramach zawodów Toyo Drift Cup 2008 by PFD, których głównym sponsorem jest Need for Speed ProStreet. Zwycięzcą został Bartosz Stolarski!
Lublin to pierwsze miasto na mapie polskiego driftingu, gdzie odbyły się eliminacje Toyo Drift Cup 2008 organizowane przez Polską Federację Driftingu. Pomimo niesprzyjającej pogody do zawodów stanęło aż 60 kierowców z całej Polski, ale tylko 32 najlepszych wzięło udział w sobotnim wyścigu. Dwudniowa impreza była przeznaczona dla wytrawnych kierowców driftingu, wszystkich, którzy interesują się światem motoryzacji i tuningu oraz dla tych, którzy pragnęli spędzić wyjątkowo pierwszy majowy weekend.
Kierowcy podczas każdej rundy Toyo Drift Cup 2008 by PFD walczą o punkty w klasyfikacji generalnej. W Lublinie najlepszym drifterem został Bartosz Stolarski w Nissanie 200SX S14a, który zdobył maksymalną liczbą punktów i odebrał nagrodę w wysokości 2 000 złotych ufundowaną przez Electronic Arts. Tym samym zwycięzca ma szansę wziąć udział w poznańskim finale, który odbędzie się 28 września, gdzie będzie walczył o główną nagrodę pieniężną oraz puchar Need For Speed™. Drugie miejsce w lubelskiej rundzie Toyo Drift Cup 2008 by PFD zajął Bartłomiej Owczarek w Nissanie Silvia S15, a trzecie Tomasz Marciniak w Skylinie Taboo.
Dodatkową atrakcją dla wszystkich przybyłych gości był namiot Electronic Arts, gdzie każdy mógł przetestować na konsolach Xbox 360™ dobrze znaną graczom oraz fanom sportów motorowych, grę Need for Speed ProStreet.
Kolejne etapy Toyo Drift Cup 2008 by PFD (do potwierdzenia):
- II runda, 7 czerwca, Bydgoszcz
- III runda, 28 czerwca, Zielona Góra
- IV runda, 30 sierpnia, Radom
- V runda i finały, 28 września, Poznań
Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować? Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid - test spalania Rzeczywiste średnie zużycie paliwa w teście What Car: 5,43 l/100 km Główne zalety nieco mniejszej od RAV4 Hondy CR-V Hybrid to wysoki komfort podróżowania, dużo przestrzeni dla pasażerów i oczywiście ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.