Zakup auta do przewozu - nietypowy format.

03 Lip 2012, 19:31

Witam Panowie,

Od razu mówię, że w temacie jestem laikiem, ale jak to mówią potrzeba matką wynalazku.
Prowadzę firmę zajmującą się handlem stalą na nieco mniejszą skalę aniżeli znani potentaci.
Zauważyłem, że większość moich transakcji to transakcje do 4 ton. Naturalnie większość odbywa się lokalnie w promieniu do 100km, a startowe za transport wiadomo płacić trzeba.
Z racji, że jeden ze wspólników posiada uprawnienia C+E postanowiliśmy coś pomyśleć w kwestii własnego transportu.
Jeżeli chodzi o specyfikę przewożonego materiału to jest to mix materiałów (dostarczam blachy, pręty, rury) jednocześnie i nierzadko na aucie jest kilka różnych pozycji o łącznej wadze np. 3t. Długość przewożonego materiału to oczywiście do 12 metrów.
W skrócie co chcielibyśmy zakupić. Nie widzi nam się tir czy też MAN 10 tonowy bo po pierwsze zakup niemały a i koszty utrzymania spore. Szukamy pojazdu, którym będzie można przewozić np. blachy w formacie 1,5 metra na 3 metry i 12-metrowe profile jednocześnie przy możliwym załadunku 3-4t.
Jedyne co nam przychodzi na myśl to dwukółka, ale też zbytnio nie wiem z czym to się je, jak to wygląda w praktyce i do jakiego auta można ją doczepić. Koszt jaki chcielibyśmy przeznaczyć na cały zestaw to max 20tys.

Pozdrawiam i dzięki za ewentualne rady.
bielpol
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001

27 Sie 2012, 17:06

A np rozwiązanie dostawczak+ przyczepka na te dłuższe rzeczy ???
dostawczak np [link do oferty na Allegro wygasł] lub np atego lub MAN tgm ???
Badysław
Początkujący

27 Paź 2012, 12:16

Zaproponowane rozwiązanie powyżej nie jest złe,czyli powiedzmy kupno dostawczaka plus do tego przyczepka. Do kwoty 20 tyś zł za całość spokojnie się zmieścisz,nawet Ci trochę zostanie. MAN 10 tonowy także wchodzi w grę,zakup nie jest mały,ale zobaczysz jaki praktyczny.
Savro
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Auto: BMW M3
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Moc zamknięta w żelu