Zakup LR Discovery

19 Mar 2010, 09:46

Witam szukam auta w bdb stanie co myślicie o tej dyskotece czy nie jest zbyt droga,oczywiście cena do negocjacji.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Konsar008
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 95
Miejscowość: Północ

19 Mar 2010, 10:00

cene oczywiście możesz zbijać (o ile się uda) ale jak na ten wiek stan wizualny to całkiem fajne autko ;) widać że "nie katowane w terenie" :mrgreen:
dobre disco trudno kupić wbrew pozorom, tak że im lepszy stan tym mniejszy pakiet startowy, ale tak czy siak licz sobie pakiet startowy na jakieś 2-3 tys :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

19 Mar 2010, 10:27

W takiej cenie myślę sobie że auto powinno być w pożądku :smile: oleje i te sprawy wiadomo trzeba sprawdzić,tylko trochę mnie dziwi że po ilości odwiedzin ogłoszenia nie było chętnych :wink: może to tylko cena odstrasza.
Konsar008
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 95
Miejscowość: Północ

19 Mar 2010, 10:38

z terenówką jest trochę zabawy na większą ilośc rzeczy trzeba zwrócić uwagę, jeśli jest rzeczywiście zadbany tak jak sądzić można po zdjęciach to może i warto ;) ale nie dowiesz się jak nie pojedziesz i nie złapiesz młotka do ręki nie obijesz ramy, nie sprawdzisz czy zawieszenie jeszcze działa, czy nie ma luzów, jaka kompresja na silniku, czy turbina ładuje, czy jeździ cicho czy coś nie chrobocze w napędzie, to jest LR więc ciec oleum z różnych miejsc może :mrgreen: jeśli to twoja 1 terenówka warto by ją na oględziny wziąć do warsztatu zajmującego się ORem, oni sprawdzą najważniejsze elementy i powiedzą czy się do czegoś nadaje czy tylko wygląda,
dużo też zależy od tego co będziesz chciał z samochodem zrobić, jeśli ma być przygotowane w teren (większe koła itd.) to na zawieszenie można przymknąć oko bo i tak wymienisz, jeśli do turystyki i jak najmniej chcesz zmieniać to interesuje cię wszystko,blachę naprawia się względnie łatwo, natomiast ramę już niekoniecznie
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Mar 2010, 01:43

A jak z awaryjnością Disco i jak spisuje się w terenie? Tzn chodzi mi o jego gabaryty, kąty i napędy i jaki najlepiej wybrać silnik tak żeby na codzień śmigać po mieście i w terenie się spisywał. I co oznacza wersja 300?
RAFULUS
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: Łódź

20 Mar 2010, 13:04

dwuseta i cyseta to oznaczenia generacyjne ;) oba silniki to 2,5 TDI
cyseta jest nowsza ma wiecej elektroniki (ma elektronike :mrgreen: ) jeśli chodzi o warunki jezdno terenowe to w zasadzie nie ma wielkiej różnicy,
co do awaryjności to krążą legendy ;) o awaryjności dyskotek ;) dowcipy typu
-Dlaczego kierowcy LR nie mówią sobie Dzień Dobry po 12?
-Bo widzieli się rano w serwisie
:mrgreen:
oczywiście jakieś ziarno prawdy w tym jest, ale w głównej mierze można by powiedzieć że Tak masz jak dbasz, czyli jeśli wymienimy zurzyte części ba dobre w odpowiednim czasie to będzie jeżdzic bezawaryjnie, jeśli nie to... cóż :mrgreen:
w porównaniu do patrola czy G disco ma słabiutkie mosty, ma za to centralny dyfer ( nie wiem po co toto komu ale ma :mrgreen: ) seryjnie nie ma blokad (toto też nie wiadomo po co komu w seryjnym aucie :mrgreen: ) za to jest lżejsza i mniej pali niż patrol czy G,
ja ma Patrola i w porównaniu do niego dyskoteka to dla mnie taka plasticzana zabawka, radzi sobie nawet nawet ale tam gdzie ja moge poszaleć kierowca disko pomyśli 2 razy czy czegoś nie zostawi :mrgreen: odbija sobie to miną na stacji benzynowej :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Mar 2010, 19:08

podobną opinię ma mój kolega od L200 który też planuje zmianę na Y61.
Gdyby nie te silniki w Patrolu byłoby wszystko jasne :/
Dodge Ram 1500 5,7 HEAMI 350KM 2004
LR Freelander TD4 112KM 2002
RAFULUS
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: Łódź

21 Mar 2010, 00:54

Co do kolegi powyżej.
Dużo czytałem na temat disco i dodam jeszcze że :idea: 300-setka różni się od 200 wzmocnioną skżynią oraz reduktorem :wink: tylko nie pamiętam jak jest z mostami :wink:
pocieszny jak kto dba tak ma trzeba być przewidywalnym zawczasu i wszystkie stuki i puki niwelować :wink:

Auto będzie służyć mi do turystyki nie do męczenia w ciężkim terenie :wink: oczywiście zjechać gdzieś w pole,góry jak najbardziej :wink:

mam zamiar jechać i ją obejrzeć.
Konsar008
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 95
Miejscowość: Północ

21 Mar 2010, 04:30

RAFULUS napisał(a):Gdyby nie te silniki w Patrolu byłoby wszystko jasne :/
a czego ty chcesz od RB28 SD33 TD42? to przeciez pożądne silniki, tylko RD28 jest nieco lelawy ale też nie ma tragedi ;)
jedyny silnik jakiego sie mnależy wystrzegać to ZD30 z początkówprodukcji (o ile jeszcze jakies nie wybuchnięte są :mrgreen: )
ogólnie Y61 tylko z silnikiem RD28T na prawde fajne autko tylko ciężkie :neutral:

@Konsar do turystyki jak najbardziej git autko, tam gdzie liczymy spalanie a bezawaryjnośc nest na 2 miejscu disko jest naprawde fajnym wyborem :)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Mar 2010, 12:37

nissany na pewno mają niezniszczalne (prawie) mosty. z walecznością w terenie jest jest już różnie - ostatnio jeździliśmy (2 patrole, 3 disco) i niektóre próby dawały dużo do myślenia właścicielom nissanów :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

22 Mar 2010, 15:26

Karson napisał(a): z walecznością w terenie jest jest już różnie - ostatnio jeździliśmy (2 patrole, 3 disco) i niektóre próby dawały dużo do myślenia właścicielom nissanów :mrgreen:
ja bym tu upatrywał różnicy w znajomości maszyny i umiejetnościach kiermanów :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Mar 2010, 01:16

ja piernicze pocieszny ale ty tu kity wciskasz na temat disco
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sbb
Początkujący
 
Posty: 85
Miejscowość: posen

23 Mar 2010, 01:24

sbb napisał(a):ja piernicze pocieszny ale ty tu kity wciskasz na temat disco
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
powiedz ze jest tak samo pancerne jak parch czy Gwagen :mrgreen: do tego jeszcze nie powiedziałem że jest BE :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Mar 2010, 11:56

pocieszny napisał(a): disco ma za to centralny dyfer ( nie wiem po co toto komu ale ma :mrgreen: )


o to mi loto
nie wierzę żebys nie wiedział po co w LR centralny mechanizm różnicowy

:mrgreen:

[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 10:59 ]
pocieszny napisał(a):powiedz ze jest tak samo pancerne jak parch czy Gwagen :mrgreen: do tego jeszcze nie powiedziałem że jest BE :mrgreen:

pewnie, ze nie jest pancerne bo nie musi, patrol i gelenda muszą, bo tam gdzie disco zwiewnie i zwinnie z gracją przejedzie, pozostałe musza jak spychacz się przedzierać
:mrgreen:
a potem pojawi sie samuraj i tak wszystkich objedzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 11:02 ]
Konsar008 napisał(a):
mam zamiar jechać i ją obejrzeć.

to zabierz ze soba własciciela dyskoteki bo zapewne nie będziesz wiedział na co patrzeć
sbb
Początkujący
 
Posty: 85
Miejscowość: posen

23 Mar 2010, 13:59

no powiem nie wiem po co centralny w terenówce :mrgreen: jakoś nie jest na najwyższym miejscu na liście wyboru modelu ;)
miałem raz auto z centralnym i wiesz może z 4 razy w roku go użyłem :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)