Zamarznięty płyn do spryskiwaczy

06 Gru 2010, 19:43

wiecie jak można rozmrozić zamarznięty płyn do spryskiwaczy??płyn zamarzł w zbiorniku bo sprawdzałem.jest to płyn letni a mamy zimę.nie wiem teraz co mam tam wlać żeby się rozmroził.
jakieś podpowiedzi?
bla_zejek
 

06 Gru 2010, 19:47

wstawić auto do ciepłego garażu.sprobuj nalac do maxa płynu do rozmrażania szyb.kup tylko najmocniejszy ja dostałem za 11zł chyba w carrefour do -60stopni.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

06 Gru 2010, 19:56

Miałem ten sam problem kilka dni temu. Dzisiaj było już cieplej, więc rano chciałem sprawdzić i ku mojemu zdziwieniu już normalnie działały :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

06 Gru 2010, 19:56

tylko że ten zbiornik jest na maxa zamarzniety.tzn tylko troche jest miejsca na nalanie płynu odmrazajacego.
bla_zejek
 

06 Gru 2010, 20:00

przeczytaj wypowiedź pinio może tak też jest u Ciebie.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

06 Gru 2010, 20:04

Nie,nie jest bo sprawdzałem.
bla_zejek
 

06 Gru 2010, 21:44