Zamek centralny - modyfikacja

29 Mar 2010, 09:14

Kumpel rozwalił sobie przez przypadek pilot od centralnego. Drugi zgubił już jakiś czas temu (szkoda gadać)

Czy bawił się ktoś już centralnym, a konkretnie chodzi o możliwość wpięcia sterownika (dodatkowo) do centralnego. Zakup pilotów i zaprogramowanie - za duży koszt....bardziej opłaca kupić sterownik z pilotami otwórz/zamknij.

Zamykając drzwi kluczem nie do końca trzeba przekręcać ten klucz aby zaskoczył zamek.
Wygląda na to że przy zamku są styki wyzwalające otwarcie lub zamknięcie w zależności od przekręcenia klucza. Czy są to tylko styki czy mechanizm zostający w pozycji lewo lub prawo.
Bo klucz wyciąga się w pozycji pionowej czyli tak samo jak się wkłada bo są zamki
np. Opel Astra tak ma że zamek pozostaje w pozycji przekręconej (lewo tylko zamyka drzwi, prawo zamyka i odpala alarm)
była moja mała bestia - Freelander 2002 1.8 petrol
teraz jest Ford S-MAX Titanium
kaskaderr
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Śląskie
Auto: Ford eS-MAks
Silnik: 2.0 145KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

29 Mar 2010, 11:51

Współczuje , ja przez ponad miesiac walczyłem z pilotem i alarmem . Z tego co si e dowiedzialem to usuniecie alarmu jest bardzo trudne i kosztowne . Mnie pilot wyłaczła alrm jak chciał , a ja nie chciał to musiałem kobinowac . W koncu kupiłem nowy pilot z programowaneim wyniosło mi 300pln , wiec do zaakceptowania . Nie wiem czy nie jest to tansza i pewniejsza opcja. Alarm mozna dezaktywowac i odpalic nie majac pilota tylko uzywajac kluczyka uzywajac sekwencji czynnosci i EKAKODU jaki jest przypisany do kazdego samochodu . Jezeli jestes zainteresowany to skontaktuj sie z gosciem z Wrocławia , pisze rowniez na forum i na allegro tez go mozna spotkac . On ci wszystko wytłumaczy . Jeden dizen i problem z głowy
kostass
Początkujący
 
Posty: 88
Miejscowość: Łódź

15 Kwi 2010, 18:16

Udało mi sie gdzieś wyszukac w necie że w drzwiach (gdzie jest zamek) powinny byc dwa czarne przewody wyzwalające załączenie/rozłączenie alarmu i otwarcie drzwi. Chyba czas poświęcic weekend na rozebranie tapicerki i sprawdzenie czy to faktycznie tak jest.

Dodatkowo nasunęło mi sie pytanie o zamek bagażnika...czy to wogóle działa czy tylko jest to atrapa? Bo po włożeniu kluczyka i przekręceniu (nawek na klilka sekund) czy lewo/prawo nie ma żadnej reakcji.

W pasacie pamiętam że z klapy dało sie zakmnąć wszystkie szyby i zamki oraz uzbroić alarm.
była moja mała bestia - Freelander 2002 1.8 petrol
teraz jest Ford S-MAX Titanium
kaskaderr
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Śląskie
Auto: Ford eS-MAks
Silnik: 2.0 145KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

15 Kwi 2010, 18:51

kaskaderr napisał(a):
Dodatkowo nasunęło mi sie pytanie o zamek bagażnika...czy to wogóle działa czy tylko jest to atrapa?

witam kolego jak otwierasz autko naciskając przycisk otwarcia przytrzymaj go a opuścisz szybe tylnej klapy a żeby ją zamknąć wsadź kluczyk do zamka tylnej klapy przekręć w prawo i przytrzymaj Pozdrawiam
amik
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 170
Miejscowość: dolnoslaskie

16 Kwi 2010, 12:50

kaskaderr napisał(a):Udało mi sie gdzieś wyszukac w necie że w drzwiach (gdzie jest zamek) powinny byc dwa czarne przewody wyzwalające załączenie/rozłączenie alarmu


U mnie od alarmu do zamka z kluczykiem podłączony jest czarno-czerwony i czarno-różowy pewnie u innych jest tak samo , nie rozumiem jednak co chcesz robić z tymi przewodami jeśli je wypniesz z wtyczki przy zamku to podczas otwierania samochodu z kluczyka zadziała alarm zacznie wyć syrena i nie odpali się samochodu .Normalnie można zamknąć pilotem ,włączyć alarm lub zamknąć kluczykiem ,który przy zamknięciu aktywuje alarm i otwierać pilotem lub kluczykiem i nie ma znaczenia czy zamykasz przy pomocy pilota bo można otworzyć kluczykiem i to rozbraja alarm.Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest dokupienie pilota i zaprogramowanie a jak zaczniesz grzebać w alarmie to może okazać się ,że w ogóle nie uruchomisz samochodu .Poszukaj na allegro koszt pilota i programowania około 350 pln Wrocław,Kraków ,Nowe Miasto tam ci to zrobią.
Freelander TD4
MCARTUR
Aktywny
 
Posty: 268
Miejscowość: gdzieś na południu

16 Kwi 2010, 14:58

Chodzi o to żeby wpiąć się równolegle...bez wypinania od zamka złączek oryginalnych.

Tak żeby dało sie jak do tej pory zamykać/otwierać kluczem i tak żeby podłączony dodatkowo sterownik z nowymi pilotami działał. Taki sterownik to raptem 50 zł a nie 350zł

Działanie zamka wygląda tak jakby były tam styki OTWORZ/ZAKMNIJ w zależności jak klucz przekręcisz.
była moja mała bestia - Freelander 2002 1.8 petrol
teraz jest Ford S-MAX Titanium
kaskaderr
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Śląskie
Auto: Ford eS-MAks
Silnik: 2.0 145KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto szukać taniego ubezpieczenia OC?
    Galopujące stopy procentowe, a wraz z nimi drastycznie rosnące koszty życia sprawiają, że szukamy oszczędności na wielu polach. Czy ubezpieczenie samochodu powinno być jednym z nich, czy niekoniecznie? Sprawdźmy! Czy tanie ...
    Ekologiczne taksówki elektryczne Nissan LEAF w Zurychu
    Po Amsterdamie, Nowym Jorku, Tokio, Meksyku i Sao Paulo także Zurych będzie dysponował flotą stuprocentowo elektrycznych taksówek Nissan LEAF oferujących przewozy w największym mieście Szwajcarii. Elektryczne taksówki ...

16 Kwi 2010, 16:30

Zdemontuj tapicerkę , przewody będą miały takie same kolory w obu drzwiach a do tych drzwi gdzie jest zamek z kluczykiem będą dodatkowo dochodziły dwa przewody ,jeśli kolory będą inne niż podałem to będziesz wiedział ,które to są.A potem możesz już wpinać dodatkowy sterownik i napisz co z tego wyszło tzn.wpięcia dodatkowego sterownika.
Freelander TD4
MCARTUR
Aktywny
 
Posty: 268
Miejscowość: gdzieś na południu

16 Kwi 2010, 18:39

... kaskaderr, dobrze kombinujesz. to powinno działać.
pozdr
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

16 Kwi 2010, 20:02

Panowie a co u mnie się dzieje otwieranie i zamykanie z pilota ok Ale jak przekręcę kluczyk to otwiera mi się reszta drzwi i nie działa przycisk żeby zamknąć się w środku auta. Ten przycisk działa tylko i wyłącznie jak otworzę pilotem drzwi od kierowcy i po przyciśnięciu tego przycisku można otworzyć resztę drzwi zeby zamknąć to już nie. Co robić co robić??? :roll:
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 237
Miejscowość: www

18 Kwi 2010, 09:38

a u mnie jest tak jak raz nacisne guzik otwierania to wylancza sie alarm slychac jak centralny otwiera drzwi ale rygiel sie tylko lekko unosi i drzwi nie otwieraja sie a po ponownym wcisnieciu otwieraja sie normalnie co zrobic. jak by za malo pradu szlo czy co
land rover freelander 2000r. 1.8 petrol 120KM
rafciuch
Aktywny
 
Posty: 414
Miejscowość: grudziadz