Zgłaszać czy nie do US?

Zgłaszać czy nie do US?

19 Lut 2007, 18:05

Witam. Kupiłem Vw golfa za 900 zł na polskich tablicach, tylko inny powiat. Z tego co juz wiem mam 30 dni na przerejstrowanie a potem od razu załatwiam OC. Natomiast nie wiem jak jest z Urzędem skarbowym bo telefonicznie poinformowali mnie że przy cenie 900zł nic u nich zgłaszac nie musze. Słyszałem gdzieś jednak opinie ze warto iść z umową do US po pieczątkę bo zaoszczędze sobie potem kłopotów z wypełnianiem jakichś dodatkowych druków (pcc.. cośtam) i nie będzie póżniej jakichś nie przewidzianych problemów ze strony US? Bardzo proszę o rade jak to wygląda. Pozdrawiam
Momek
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 19 Lut 2007, 17:41

Re: Zgłaszać czy nie do US?

20 Lut 2007, 10:36

Moim zdanie warto się wybrać do US. Pieczątka może ci później zaoszczędzić wiele czasu. Ja zawsze tak robie i jak są jakieś niejasności to pokazuje podbita umowę i już. A wiesz jak u nas w kraju jest z biurokracja wiec lepiej się zabezpieczyć....

Pozdrawiam :lol:
Michał
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 483
Zdjęcia: 7
Rejestracja: 01 Mar 2006, 23:42
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

Re: Zgłaszać czy nie do US?

21 Lut 2007, 21:27

Niestety Pani w US nic mi nie podbiła,powiedziała tylko ze do 1000 ich to nie interesuje i nie podbijają. Nie to nie 8)
Momek
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 19 Lut 2007, 17:41

Re: Zgłaszać czy nie do US?

22 Lut 2007, 10:26

No widzisz, ale przynajmniej masz czyste sumienie i nie musisz sie o to martwić...

Pozdrawiam
Michał
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 483
Zdjęcia: 7
Rejestracja: 01 Mar 2006, 23:42
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Polecane silniki TFSi 3 generacji EA888 - jak je rozpoznać? Polecane silniki TFSi 3 generacji EA888 - jak je rozpoznać?
    Witam mam zamiar kupić samochód z silnikiem 1.8-2.0 TFSi. Jak wyczytałem po różnych forach sliniki TFSi produkowane w latach 2007-2011 sa największą wtopa VW w ostatnich latach. Od 2011r wyszła 3 generacja ...
    Lexus LS 400 (1989–1994) – pragmatyczny, niezawodny i przełomowy Lexus LS 400 (1989–1994) – pragmatyczny, niezawodny i przełomowy
    Marka Lexus zadebiutowała na rynku pod koniec lat osiemdziesiątych wraz z sedanem LS 400. Niedawno doczekaliśmy się najnowszej, piątej już generacji tego modelu. Prawie trzydzieści lat temu debiutancka generacja flagowej ...

  •  
    • Toyota Auris Touring Sports Hybrid, 2
      Mitsu Eclipse 2006 GT
      Toyota Yaris Hybrid (2013)
      Renault 30 ans F1 1977 - 2007