Zmiana oleju

11 Lut 2018, 12:17

Znam wyniki testow Motor Life np.rzeczywiscie cisnienie na cylindrach wzroslo do prawie fabrycznych i wyrownalo sie na wszystkich,no ale Motor Doctor dziala podobnie z tym,ze usuniesz go wraz z olej3m a ceramizer oblepia pierscienie i zostaje ,na jak dlugo?Tego nie wiem.Jedno pewne,gdybym mial slabe cisnienie na cylindrach robie remont silnika lub szukam innego.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

11 Lut 2018, 13:28

PhantomASA1 napisał(a):Znam wyniki testow Motor Life np.rzeczywiscie cisnienie na cylindrach wzroslo do prawie fabrycznych i wyrownalo sie na wszystkich,no ale Motor Doctor dziala podobnie
Nie można tego porównać w ten sposób jak ty to zrobiłeś. Motor-life to nie moto doctor.
Motor life zmniejsza tarcie między współpracującymi elementami przez co silnik ma lżej. Tu dużą zaletą jest łatwiejszy rozruch ponieważ ten dodatek nie spływa tak jak olej i zostaje na elementach które współpracują miedzy sobą.

Ceramizer zacznie działać po około kilkuset km ale żeby utrzymać jego efekt trzeba by go dodawać co przynajmniej drugą wymianę oleju.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Lut 2018, 14:46

Sklad chemiczny Motorlife prosze:-)
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Lut 2018, 12:50

Gdy samochód dłużej postoi (kilka godzin), podczas urucamianie potrzafi sobie pusci chmure niebieskawa (ojej spalony), ale przy rozgrzanym silnymi, gdy pochodi na wolnych ogrotach i mi sie da gaz silny - nie puszcza dymy niebieckiego
Jaka może by przyczyna puszczania chmury gdy dluzej postoi?
Genesis72
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Czwa

17 Lut 2018, 12:52

Uszczelniacze zaworowe.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

17 Lut 2018, 13:25

Ale czy gdy silnik jest rozgrzany i pochodzi na biegu jalowym (niskie obroty) i jak mu się przycisnie gaz, czy wtedy niepowinie rowniezpuscic dym niebieski?

Czy może to jest początek konca uszczelniaczy?
Genesis72
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Czwa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Światowa premiera Golfa GTD
    GTD jest od 31 lat "dalekobieżnym ekspresem" w ofercie Golfów – w wyjątkowy sposób łączy przyjemność jazdy i osiągi samochodu sportowego ze spalaniem typowym dla małych samochodów. Teraz, na bazie ...

17 Lut 2018, 13:31

Nie,potem moze juz nie dymic.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

18 Lut 2018, 13:03

Dzieki
Gdy odpalam samochod rano (calą noc stal) mam duze problemy z zapaleniem, dopiero po któryms razie rapali
Akumulator kreci cały czas
Ale takie problemy są głownie jak jest calkowicie zimny.
Po przekręceniu kluczyka, slysze jak pompa chodzi ( bo slysze jak "delikatnie wyje"
Nie wlączam zaplonu
Wyłączam stacyjke
Jak (po chwili) ponownie zapale stacyjkę również pompa mi chodzi ok 4 sek?

Czy tomoże byc wina pompy paliwa?
Czy gdyby była uszkodzona, czy bym ja szłyszał ,jak przekrecak kluczyk, slysze taki buczek ok 4 sek?
Jaka może być przyczyna?
Genesis72
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Czwa

19 Lut 2018, 12:51

Genesis72 napisał(a):Jak (po chwili) ponownie zapale stacyjkę również pompa mi chodzi ok 4 sek?
A jak zrobisz tak kilka razy przed odpaleniem to silnik zapala lepiej czy tak samo jak przy jednorazowym przekręceniu?

PhantomASA1 napisał(a):Sklad chemiczny Motorlife prosze:-)
Formuła środka została opracowana w laboratoriach wojskowych zgodnie z normami technologii militarnej. MOTOR-LIFE uszlachetnia i chroni powierzchnie metalowe przy pomocy stałego impregnowanego wiązania molekularnego (siatka molekularna). MOTOR-LIFE modyfikuje właściwości powierzchni trących i zdecydowanie zwiększa trwałość warstwy granicznej (smarnej) na powierzchni metali podlegających tarciu. Zwiększona warstwa graniczna w wyniku powstałego wiązania molekularnego jest odporna na działanie wysokich temperatur oraz dużych obciążeń mechanicznych (ekstremalne tarcie). MOTOR-LIFE zawiera syntetyczne komponenty bazowe, dodatki przeciwdziałające zużyciu, antyutleniacze, związki przeznaczone do pracy w ekstremalnych ciśnieniach oraz naturalny system antykorozyjny. MOTOR-LIFE nie zawiera ciał stałych, PTFE (Teflon), rozpuszczalników, metali, dwusiarczku molibdenu, grafitu i nie wymaga wstrząśnięcia przed użyciem. MOTOR-LIFE jest także bezpieczny, nietoksyczny i niepalny.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Lut 2018, 15:56

Wydaje mi się iż lepiej
Jutro rano się przekonam
Dzisiaj po nocy
rano było ok -5 stopni
4 razy włączyłem stacyjkę (po 4 sek aż pompa zgaśnie)
trochę odczekałem przy wyłączonej stacyjce (bramę otwierałem)
Po czym 3 razy zrobiłem to samo (czyli wlączyłem stacyjkę i poczekałęm 4 sek)
Za 4 razem odpaliłem
Samochód odpalił za pierszym razem

Wczoraj byłem u mechanik, powiedział, że najpierw prz zacząl od wymiany filtra
Genesis72
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Czwa

23 Mar 2018, 19:21

ja miałem felicję 1,3 MPI od kiedy zamontowałem LPG zalałem syntetykiem wcześniej był półsyntetyk i tu niespodzianka olej idealnie się sprawdza silnik nie pobiera oleju nie ma szlamu a zalałem Shell Helix Ultra 5W40 który idealnie sprawdził w mojej Feli.
maxim65
Nowicjusz
 
Posty: 20
Prawo jazdy: 02 03 1983
Auto: golf