Zwiększenie mocy Fiat 126 Bis

16 Mar 2010, 20:11

Witam wszystkich. Wielokrotnie na różnych stronach natykamy się na wiadomości dotyczące tuningu Fiata 126p. Ale nigdy nie spotkałem się z tuningiem BIS-a. Czy wie ktoś w jaki sposób można wzmocnić ten silnik?(jestem posiadaczem Bisa z 1987 roku).
michelinek
Nowicjusz
 
Posty: 17

18 Mar 2010, 15:58

moze dlatego ze tuning bedzie dokladnie taki sam jak w przypadku 126 p
..przerobka glowicy, dolotu, wydechu, swiece, kolo zamachowe, gaznik ....
Części Vectra C atrakcyjne ceny
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Miejscowość: Kołobrzeg

18 Mar 2010, 18:47

Turbinka kowalskiego....
1/4 MILI
skarbimierz
Początkujący
 
Posty: 122
Miejscowość: Skarbimierz

22 Mar 2010, 00:31

no nie wiem czy to sie nadaje ja bym tam wolal rzezbic
Części Vectra C atrakcyjne ceny
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Miejscowość: Kołobrzeg

22 Mar 2010, 19:20

Turbinka to straszna lipa.Wytrzyma 10 tysięcy i rozleci sie w drobny mak.Bis jes nawet lepszy do tuningu niż 650 ccm-ma chłodzenie cieczą więc nie grzeje sie tak jak zwykły maluszek.Przy rozwiercaniu kanłów trzeba zbierać materiał z umiarem aby nie dostać się do kanałów wodnych.Ma też lepiej wyważony wał korbowy.No i bagażnik z tyłu więc można upchnąć jakieś audio :wink:
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

29 Kwi 2010, 19:17

Turbinka Kowalskiego jest nic nie warto - sam to przerabiałem. BISa generalnie ciężko się podkręca, ale możesz zacząć od planowania głowicy, większy zaworów ssących (CC/SC), lekkiego koła zamachowego. Dalej dopiero ostry wałek (zapytaj u Rewara/Halczyńskiego).
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Maksymalna sprawność i osiągi w hybrydowym BMW 3
    Całkowicie elektryczny tryb jazdy dostępny do prędkości 75 km/h. Tryb jazdy wybiegiem z wyłączonym silnikiem spalinowym może być aktywowany do prędkości 160 km/h. Funkcja start-stop w wersji hybrydowej, przy klimatyzacji ...