Jazda bez prawka, ale już po zdanym egzaminie.

28 Lut 2008, 16:03

Witam wszystkich Forumowiczow:)
Mam pytanie odnosnie jazdy samochodem po zdanym egzaminie jezeli mam juz papier wplaty w urzedzie to czy moge jezdzic samochodem legalnie?czy mozna na ten czas oczekiwania na wyrobienie otrzymac jakis druk uprawniajacy mnie o jazdy? pozdrawiam i dziekuje za komenty
szymek997
Nowicjusz
 
Posty: 30

28 Lut 2008, 19:22

nie mozesz , poczekaj 3 tygodnie na prawko i bedziesz jezdził .
greyt
Początkujący
 
Posty: 151

28 Lut 2008, 20:13

Nie masz dokumentu=nie możesz poruszać się po drogach.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

28 Lut 2008, 22:51

Nie do końca jest tak. Znaczy się: Po zdaniu prawka, idzie pismo do starostwa czy gdzie Ty tam masz. W moim wypadku prawko odebrałem juz po 8 dniach roboczych, ale w systemie komputerowym, że jestem kierowcą było po 5 dniach roboczych. Tak więc jeśli jechałbym samochodem w ciągu tych 5 dni to mandat 500zł i możliwe odroczenie jazdy na x miesięcy, lat..natomiast jakbym jechał samochodem dnia szóstego, siódmego lub ósmego, mandatu byłoby tylko 50zł za nieposiadanie dokumentu przy sobie

szymek997 napisał(a):czy mozna na ten czas oczekiwania na wyrobienie otrzymac jakis druk uprawniajacy mnie o jazdy?


Niestety ale żadnego papierka się nie dostaje
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1894
Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

28 Lut 2008, 23:37

nie wiem do konca jak to jest ale jak czekales 18 lat to i 2 tygodnie dasz rade :D :D
greyt
Początkujący
 
Posty: 151

29 Lut 2008, 14:46

Bryann napisał(a):. W moim wypadku prawko odebrałem juz po 8 dniach roboczych, ale w systemie komputerowym, że jestem kierowcą było po 5 dniach roboczych.


Da sie w jakis sposob sprawdzic przez internet badz inny sposob czy ja juz jestem w tym systemie komputerowym?? pozdrawiam
szymek997
Nowicjusz
 
Posty: 30

29 Lut 2008, 15:31