MELEX - samochód elektryczny, POMOC!!

06 Kwi 2008, 14:01

Witam..
Mam MELEXA jest to seryjnie produkowany samochod elektryczny..
Mam problem tego typu, ze jest gdzies w nim zwarcie podczas zalaczania napedu. Światła dzialaj normalnie tylko kłopot jest z napędem ....:(

Jeśli ktos mial tego typu problem, albo wie cos o melexach ( bo ja jestem laikiem jak narazie :P ) to PROSZE O POMOC
Mile widziane tez jakies schematy instalacji elektycznej i porady...

pzdr
ramcin
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 06 Kwi 2008, 22:19

    A czym to zwarcie się objawia i kiedy występuje - podcxzas włąćzania napędu,podczas ruszania czy dopiero podcas jazdy?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    07 Kwi 2008, 02:52

    Zwarcie jest wtedy gdy załącza sie te wajchę (przód,tył),czasami uda sie ze włączy sie ta wajcha bez zwarcia, ale wtedy występuje zwarcie przy naciskaniu pedału "gazu"....
    Zwarcie objawia sie tym ze podczas kontaktu klemy z biegunem akumulatora iskrzy i zaczyna sie dymic..:(
    ramcin
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    07 Kwi 2008, 18:46

    Problem może lezeć w tym przełączniku wyboru kierunku jazdy,czyli ta wajha).Być może ten układ nie wytrzymuje obciążenia podczas wciskania pedału gazu,z powodu wypalenia się styków przełączających.Z tym samochodzikiem miałem tylko raz do czynienia i już tak dokładnie nie pamiętam schematu.Ale sprubój na elektrodzie.Być może tam znajdzie się ktoś,kto miał z tym do czynienia więcej razy.Ale jak już rozwiążesz ten problem,to daj znać,co tam siedziało.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285